וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: מגעים בין הפועל ומכבי תל אביב להחזרת גילי ורמוט

האם הקשר יחצה פעם נוספת את הכביש וישוב ללבוש אדום? האלופה דורשת את מלוא סכום ההעברה, במתחם חודורוב נרתעים מהמהלך בשל העלות הגבוהה והתגובה האפשרית של הקהל. הפועל תל אביב: "לא היו דברים מעולם". ורמוט: "אף אחד לא דיבר איתי ואני לא צד בעניין"

ברני ארדוב

האם גילי ורמוט בדרך חזרה לאדום? בימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין הנהלת מכבי תל אביב להנהלת הפועל תל אביב על האפשרות שורמוט יחזור ללבוש אדום. בשיחה בין ג'ורדי קרויף ומרטין ביין לאמיר כבירי, השניים דרשו כתנאי למהלך שהפועל תחזיר למכבי את כל מה ששולם לפני כחצי שנה עבור הקשר - סכום הנאמד בכ-700 אלף יורו. מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם".

מאז המעבר של הקשר, בפברואר האחרון, נראה כי הוא לא התאקלם לגמרי. כבר באחד ממשחקיו הראשונים בעונה שעברה הוא נפצע, אבל גם כשהחלים והפך כשיר לקראת העונה הנוכחית, הוא מיעט לקבל דקות, ולא היווה גורם משמעותי בהצלחות האחרונות של המועדון.

הקשר עצמו חש כי מעמדו הבכיר נפגע וכבר לפני מספר שבועות העביר מסרים להפועל כי הוא מעוניין לחזור לקבוצה אותה עזב לפני כחצי שנה. בשלב הזה נראה כי בהפועל לא מתלהבים להחזיר את הקשר, וגם הסכום שצריך לשלם עבורו מרתיע את ראשי האדומים. בהפועל חוששים כי מהלך כזה לא יתקבל בהבנה אצל אוהדי הקבוצה מכיוון שוורמוט, שהיה סמל האדומים וגם שימש קפטן, חצה אז את הקווים ללא שום סנטימנטים.

למשחקו האחרון, הדרבי שבו הפסידה הפועל 2:0, הוא עלה כשעסקת העברתו חתומה בין המועדונים, אך גם הוא וגם מכבי תל אביב טענו כי הוא לא היה בסוד העניינים. במסגרת העסקה הושאלו גם בן רייכרט ושון גולדברג להפועל תל אביב לחצי עונה, מה שגרר את מכירתו של רייכרט בקיץ החולף תמורת מיליון יורו להפועל.

גורמים המעורבים בנושא טענו עוד כי מלבד מכבי תל אביב, גם האפשרות שורמוט יעבור בסופו של דבר למכבי חיפה, קיימת.

גילי ורמוט הגיב בדף האינסטגרם שלו: "בניגוד לכל מיני פרסומים כאלה ואחרים משעות הבוקר, אף אחד לא דיבר איתי ואני לא צד בעניין. וכמובן שאין לי קשר למה שמוציאים בכל מיני כלי תקשורת. כל כולי בהצלחת הנבחרת בשבוע הקרוב!!".

גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מוחמד אבו אל היג'א שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב שוב ביחד? ורמוט מול אבו אל היג'א בדרבי בגביע הטוטו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully