וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה והפועל ת"א התעניינו בארבייטמן, באר שבע סירבה לשחררו

1.9.2015 / 10:03

במועדון הגיבו לפרסום בוואלה ספורט בנוגע לחלוץ: "קיבלנו שתי הצעות, אבל הוא יישאר איתנו". שחקן: "כשקבוצה רצה לאליפות, לסגל נוצץ כזה יש מחיר"

one

מכבי חיפה והפועל תל אביב גיששו בנוגע לאפשרות לצרף את שלומי ארבייטמן, אך הפועל באר שבע סירבה לשחררו. במועדון אישרו כי קיבלו שתי פניות עבור החלוץ, אך בשלב זה מתכוונים להשאיר את השחקן עד תום העונה. "זמנו יגיע", אמר הבוקר גורם בכיר במערכת. למרות הדברים האלה, כפי שפורסם בוואלה ספורט, החלוץ התבטא בחדר ההלבשה כי אינו שבע רצון ממעמדו ושוקל לעזוב עד ינואר אם המצב יימשך, כשרוני לוי כבר התעניין בשירותיו. אגב, במועדון לא קיבלו פניה רשמית מבית"ר ירושלים, אבל מסרים שעברו בימים האחרונים דרך גורם שלישי נתקבלו גם הם בסירוב.

שחקן הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן. קובי אליהו
"זמנו יגיע". שלומי ארבייטמן/קובי אליהו

שחקנים בבאר שבע תומכים בחלוץ, ואתמול טענו כי השיטה הנוכחית של ברק בכר פוגעת בו ובאליניב ברדה. "לא באמת ציפיתם שעם סגל נוצץ כזה לא יהיו בעיות נכון? כשקבוצה רוצה לרוץ לאליפות, יש לזה מחיר", אמר אחד השחקנים. מקורב לחלוץ אמר היום: "שלומי נלחם עם החלוצים הגדולים בליגה בכל קבוצה שבה שיחק, ותמיד מצא את המקום בהרכב. הוא יעבוד קשה, וזה יקרה גם בבאר שבע".

ברק בכר לא ערך אתמול אסיפה עם השחקנים, מאחר וחמישה מהם נמנים על סגל הנבחרת, לא כולל אובידיו הובאן שהצטרף להכנות של נבחרת רומניה לקראת המשחקים מול הונגריה ויוון. רק באמצע השבוע הבא תיערך אסיפה לקראת המשחק מול רעננה, והיא תעסוק גם בהפסד למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully