וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "מצפה שנצרף עוד שחקנים בימים הקרובים"

אחרי ה-0:1 על באר שבע מאמן מכבי תל אביב לא מסתפק בצירופו של ראיקוביץ', שעליו אמר: "הוא עוד ישתפר". זהבי: "חששתי קצת מעייפות, אבל עמדנו במטרה. אלופות? מקום שלישי יהיה הפתעה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב שמרה על מאה אחוזי הצלחה אחרי שני מחזורים, כששער בנגיחה של ערן זהבי בדקה ה-45 הספיק לאלופה לחגוג ניצחון 0:1 על הטוענת לכתר, הפועל באר שבע. אחרי שבוע סוער, שכלל עזיבה של חואן פאבלו והגעה של שני שוערים חדשים, אחרי חגיגות ליגת האלופות, ועל אף שהמארחת שלטה וטלחצה, הצהובים הצליחו לרשום ניצחון גדול מבחינתם.

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

הטוב, הרע והמכוער: הגיבור החדש של אוהדי מכבי תל אביב

בבאר שבע מבטיחים: ניתן העונה פייט למכבי תל אביב

נבחרת ישראל: ורמוט ומליקסון חזרו לסגל, ברק לוי הוא השוער השלישי

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין מצפה לחיזוק. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', אמר בסיום: "זה היה ניצחון חשוב מול אחת הקבוצות הטובות בישראל. עמדנו טוב, הייתה לנו הופעה טובה, תקפנו, התגוננו טוב, אני שמח על התוצאה ועל זה שלקחנו שלוש נקודות".

על יכולת השוער החדש, פרדראג ראיקוביץ', אמר המאמן: "הוא עשה את העבודה שלו. הוא שוער כישרוני ויש לו אופי טוב, הוא עוד ישתפר ויהיה טוב יותר".

על האפשרות להמשיך ולחזק את הסגל אמר המאמן: "מאמן תמיד צריך עוד שחקנים. אני מרוצה מהסגל שלנו, אבל אנחנו צריכים להיות קבוצה יותר תחרותית ואני מצפה שנצרף שחקנים בימים הקרובים". על הפגישה המתוכננת עם הקבוצה שבה שיחק, צ'לסי, במסגרת ליגת האלופות, הוא אמר: "אני מכיר את סטמפורד ברידג' כשחקן ומתרגש להיות שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מול ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שוב עשה את ההבדל. ערן זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי: "אני שמח שלקחנו את הנקודות, האווירה הייתה מדהימה וחשוב לקחת שלוש נקודות במשחק כזה. לא יודע אם היה חשש לאופוריה, זו קבוצה שרוצה להתמודד איתנו על האליפות אז היינו מוכנים. חששתי קצת מעייפות, אבל אני חושב שעמדנו במטרה יפה".

"אני שמח שיצא לי להבקיע, אני חושב שעבדנו טוב כקבוצה ואני חושב שאם נמשיך בדרך הזו אז אנחנו נהיה בדרך טובה. היה פה משחק לא קל, משחק שנהניתי לשחק פה וככה אני רוצה לראות את הכדורגל הישראלי".

על הבית בליגת האלופות: "בואו לא נתבלבל, אם נשיג את המקום השלישי זה יהיה הישג עצום. צ'לסי, פורטו וקייב הן קבוצות מעל הרמה שלנו, אם נשיג מקום שלישי זו תהיה הפתעה. לא נהיה פייבוריטים, אבל נבוא לשחק כדורגל. ליגת האלופות זה קצת רחוק, יש לנו נבחרת עכשיו. הנבחרת זה משהו מאוד חשוב בשבילי, רוצים להוציא נקודות ומקווה שנעשה את זה".

כבר שום דבר לא מפתיע לגביו. זהבי חוגג עם ריקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully