וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "יש לנו הרבה על מה לחשוב, אף אחד לא רוצה להיראות ככה"

בהפועל תל אביב נותנים גב זמני למנדיונדו, מאשימים את האחראי למינויו ומתייחסים לשמועות על מועמדותו של אלישע לוי: "אין סיכוי שהאחראי למשחק השרוכים יגיע לפה". אבו עביד: "אין איתו קשיי שפה"

one

רק לפני כמה שבועות בהפועל תל אביב המתינו בקוצר רוח לפתיחת העונה, אבל אף אחד לא תיאר לעצמו שהיא תתחיל בצורה כל כך אומללה. גם הבעלים, אמיר כבירי, שציין אתמול את יום הולדתו ה-35 לא חלם לעצמו שבמקום לחגוג, הוא יתעסק באיך מוצאים את הקבוצה האדומה מהמשבר הראשון שהיא כבר חווה בתחילת העונה, אחרי שספגה אמש (שבת) תבוסה (3:0) מול עירוני קרית שמונה.

בהפועל אמרו אתמול באופן חד משמעי ש"עתידו של מנדיונדו במועדון בכלל לא נשקל", אולם עם זאת ברור שמעמדו של המאמן הספרדי התערער מאוד ויש אכזבה גדולה מצד כל הגורמים במועדון מהאופן שבו הקבוצה מתפקדת. בשלב זה אין עדיין שום כוונה מצד הנהלת המועדון לזעזע את הקבוצה ולפטר את המאמן, אך זו לא תהיה הפתעה גדולה אם צעד כזה ייעשה אם הקבוצה תמשיך להציג את אותה יכולת בשבועות הבאים. בכל מקרה, אם מנדיונדו אכן יפוטר בסופו של דבר, האדומים כבר סימנו את האשם בהחתמתו: עדי קריספין, שהיה אמור לשמש העונה כיועץ המקצועי של המועדון.

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב מנסים להתאזר בסבלנות. מנדיונדו/ברני ארדוב

חשוב לציין כי הצוות הספרדי לא חתום לשלוש שנים כפי שפורסם בקיץ, אלא מחזיק בחוזה לעונה עם אופציה לשתי עונות נוספות. הפועל תל אביב לא תצטרך לפצות את הצוות הזר על כל התקופה, אלא רק על העונה הקרובה. "יש לנו הרבה על מה לחשוב", אמר גורם בכיר במועדון אחרי המשחק אמש. "זה ברור שככה אף אחד לא רוצה שהקבוצה תראה, אבל אנחנו לא מתכוונים לעשות החלטות כאלה או אחרות אחרי שני מחזורים בלבד". בנוסף, בהפועל הגיבו אמש לפרסומים על מועמדותו של אלישע לוי ואמרו: "אין סיכוי שכבירי ימנה את האיש שהיה אחראי על משחק השרוכים להפועל. זה אפילו לא משהו שנשקל".

בתוך הקבוצה גם לא נחסכה ביקורת מהמאמן הספרדי. השחקנים הלינו אתמול כי אין שום הכנה מיוחדת לקראת יריבה כזו או אחרת. "נראה שמנדיונדו לא מכיר את היריבות בליגה", אמר אחד השחקנים. בנוסף, בהפועל העבירו ביקורת על כל המערך שבחר מנדיונדו לעלות והלינו על העובדה שבבלומפילד קרית שמונה לחצה אותה בשטחה ולא להיפך: "זה נראה אתמול כאילו אנחנו הקבוצה האורחת ולא המארחת".

שחקני הפועל תל אביב נראו עצובים מאוד בחדר ההלבשה ונראה כי פגרת הנבחרת הגיעה בזמן. "אני מסכים שזה לא נראה טוב", אמר איאד אבו עביד לאחר המשחק אתמול. "אני חושב שבמחצית הראשונה היו לנו הרבה מצבים ומי שמחמיץ סופג בסוף וזה מה שקרה לנו. התפרקנו אחרי הגול הראשון ואסור שזה יקרה. הפגרה באה לנו בזמן. אנחנו נתחזק ונשתפר ונמשיך לעבוד קשה".

עוד באותו נושא

עדיין ללא שער זכות: הפועל ת"א הובסה 3:0 בידי קרית שמונה

לכתבה המלאה
איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חסר חלוץ. אבו עביד מאוכזב/ברני ארדוב

על הטענות נגד מנדיונדו אמר אבו עביד: "אין קושי בשפה ואחרי הגול המאמן דיבר איתנו. גם אני וגם פינטילי ניסינו להרים את השחקנים ולפעמים זה לא הולך. אני לא חושב שיש לנו בעיה עם חלוץ וכל משחק ההתקפה שלנו לא טוב. אנחנו מתחברים לאט לאט ואני לא חושב שנפלנו מאף קבוצה. אני חושב שצריך להשיג את הניצחון הראשון ואחריו דברים יבואו יותר בקלות. אני מרגיש שהקבוצה כן מתקדמת ומתחברת משבוע לשבוע".

אחרי התבוסה אמש נראה שבהפועל יגבירו את המאמצים לצרף חלוץ. בהפועל מאוד מעוניינים באלירן עטר, אולם עד שהחלוץ לא יקבל שחרור ממכבי חיפה, לא ייכנסו למשא ומתן רשמי עמו. אם עטר ישוחרר, האדומים מאמינים כי יצטרף למועדון. מלבד עטר אין להפועל מועמד רציני אחר לחוד הקבוצה. סיראז' נאסר אמור להצטרף השבוע לקבוצה ולחתום על חוזה לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully