וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה מנעו מיעקב שחר לצאת מהאצטדיון. שחר: "הם באמת לא שווים התייחסות"

צפו באירועים: סוער בחיפה בעקבות ההפסד לכפר סבא, אוהדים חסמו לבעלים את היציאה וצעקו: "הוא צהוב, לא רוצים את שחר בחיפה". שחר: "לא חוויתי אלימות. מבין את התסכול. היו בקושי 60-50 איש, יש 18 אלף אוהדים פעילים. לא צריך להגיב אליהם". פליקס נעים: "ניצחון הירואי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מה עובר על מכבי חיפה? הקבוצה של רוני לוי נחלה הערב (שבת) את הפסדה השני מפתיחת העונה, כשנכנעה 1:0 בחוץ להפועל כפר סבא. אוהדי מכבי חיפה לא הבליגו על ההפסד הזה ומיד אחרי שריקת הסיום חלקם מנעו מיעקב שחר הבעלים לצאת מהאצטדיון כשהם צועקים לעברו: "הוא צהוב, הוא צהוב", וגם: "לא רוצים את שחר בחיפה".

שחר עצמו יצא מהאיצטדיון בליווי משטרתי. חלק מהשחקנים, כמו בניון, התבקשו להתעכב ביציאה שלהם מחדר ההלבשה לכיוון הרכבים כדי לא להיתקל באוהדים. במקביל, השחקנים שנטלו חלק במשחק התבקשו לערוך אימון שחרור. מי שזכה למחמאות מהקהל הוא החלוץ שובל גוזלן, שיצא לכיוון רכבו ושמע קריאות עידוד.

אוהדי מכבי חיפה מוחים. יוסי ציפקיס
שחר: "יכול להבין את התסכול של האוהדים"/יוסי ציפקיס

שחר טען כי לא הבחין בחפצים שנזרקו לעברו בסיום ואמר הלילה למקורביו: "לא חוויתי אלימות כלשהי. אני יכול להבין את התסכול של האוהדים. אם הנכדים לא היו איתי ברכב, הייתי עוצר ומדבר איתם בגובה העיניים".

שחר המשיך ואמר: "היו חמישים או שישים אוהדים על פי הערכת המאבטחים וביקשו שאצטרף אליהם גם בגלל הנכדים שהיו איתי. בין האנשים שהיו איתי ניגשו אליי לא מעט אנשים שלחצו את היד. אנשים קראו 'לא רוצים את שחר בחיפה' כי בירכתי את מכבי על זכיה באליפות. כשבירכו אותי שכחו. זה כל הסיפור. הם באמת לא שווים התייחסות. אני לא צריך להגיב להם, יש 18 אלף אוהדים פעילים, אז אתייחס ל-50 אוהדים שצועקים הוא צהוב? ".

שלטי מחאה של אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
אף אחד לא חומק מהמחאה שלהם. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

בסיום המשחק המתינו אוהדי מכבי חיפה ליוסי בניון מחוץ לחדר ההלבשה וקיללו אותו. הקשר לא נכלל בסגל בגלל פציעה והצטווה לנוח עד תחילת השבוע. לשחקנים הם צעקו: "אין לכם כבוד", "תורידו את החולצה". מאוחר יותר יצא טאלב טואטחה בקבוצה וצעקו לו: "לא רוצים שתישאר".

כפי שפרסמנו בסוף השבוע, ועדת המשמעת של אלירן עטר שתיקבע האם הוא יישאר במכבי חיפה תיערך במהלך השבוע. עטר לא הגיע למשחק היום וייתכן שיעזוב בהמשך. הפועל תל אביב מעוניינת בשחקן.

עוד לפני המשחק, אוהדי מכבי חיפה הניפו שלטי מחאה נגד בניון, עטר והנשיא שחר. בין היתר כתוב שם: "סרטן בחדר ההלבשה", מי שיעלה לו השתן לראש, נטביע אותו עמוק בחרא" ו"פה זה לא סוכנות שחקנים ולא סוכנות רכב, תיזהרו".

הגיבור הטראגי. איתי שכטר/יוסי ציפקיס

אחרי התבוסה המבישה מול בני יהודה במחזור הפתיחה, חיפה פגשה את העולה החדשה השנייה ללא אלירן עטר ויוסי בניון שלא נכלל בסגל, אבל מאוויס צ'יבוטה הכריע את ההתמודדות הזו (72) עם מבצע אישי נהדר. איתי שכטר היה יכול לפחות להציל נקודה לחיפה, אבל בעט פנדל חלש לידיו של אוהד כהן בדקה ה-79. אחרי שני מחזורים חיפה עדיים ללא נקודה ובלחץ עצום. כפר סבא, שחטפה שני שערי שוויון מול הפועל רעננה במחזור הפתיחה, ניצבת לה בצמרת עם ארבע נקודות ובהחלט יכולה להיות מרוצה.

רוני לוי ניסה להסביר בסיום: "אכזבה גדולה מאוד, אני יכול לדבר על המשחק היום. אני חושב שהחבר'ה גילו מחוייבות, זה קשה מאוד. צריך לדעת להיות חזקים. זו השתלשלות של דברים, לא דבר אחד. לגבי המשחק היום, אני חושב שהקבוצה גילתה מחוייבות, אבל לא היינו מספיק חדים כדי לנצל את המצבים והם הבקיעו ממצב אחד".

"כל פעם שיש חוסר שקט זה לא עוזר, אבל לפעמים אי אפשר לוותר על דברים. אני מעדיפים להתמודד איתם ולעשות אותם כמו שצריך". על אלירן עטר: "לא רוצה לדבר על העניין הזה, נעשה דברים בתוך המועדון. זה לא הזמן עכשיו להיכנס לעניין הזה".

על ההמשך: "כמובן שאפשר להוציא יותר וכמובן שנוציא יותר, צריכים להגיע עוד שחקנים שחסרים כרגע, אני בטוח שיהיה הרבה יותר טוב".

המאמן המנצח פליקס נעים, לו היה זה ניצחון ראשון בקריירה בליגת העל, אמר: "ניצחון הירואי וגדול. זה יכול היה להיגמר ב-1:1 כמו שהמשחק בשבוע שעבר יכול היה להיגמר ב-1:2 לנו. היה משחק קשה גם לנו וגם למכבי חיפה. נכון שהם היו עדיפים ברוב שלבי המשחק, אבל תמיד חיפשנו את המתפרצות כדי להכריע".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל כפר סבא ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully