וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס רייט נחת בישראל: "מחכה לרגע שאשמח את הקהל הזה"

29.8.2015 / 15:19

הגארד של הפועל חולון התקבל על ידי כ-100 אוהדים סגולים בנמל התעופה. הקבוצה תערוך את אימון הבכורה הרשמי שלה ביום שני באולם הפחים. כרמל בוכמן חתם לעונה נוספת

אימג'בנק GettyImages

הפועל חולון החלה במהלך השבוע האחרון את אימוניה לקראת העונה הקרובה, אך רק ביום שני תערוך את אימון הבכורה הרשמי המסורתי, שייערך גם השנה באולם הפחים. אימון "פיצוץ", כפי שמכנים אותו אנשי חולון, שכן לא זכה להגיע לסיומו, או יותר נכון הרבה מעבר להצגת השחקנים, ייערך בשעה 19:00, כשחלק גדול מאימוני הקבוצה העונה ייערכו באולם החדש שנבנה ליד פארק פרס. כזכור, חולון תחנוך את האולם גם ברבע גמר גביע ווינר נגד מכבי ראשון לציון וגם במחזור הראשון של הליגה, כשתארח את בני הרצליה.

בסוף השבוע נחת בישראל הגארד כריס רייט, שייכנס לנעליו של ג'ורדן טיילור המצוין בחולון. כמאה מאוהדי חולון הגיעו לנמל התעופה לקבל את השחקן המוכשר ויצרו אווירה נהדרת, "אני מתרגש מאוד להיות כאן", סיפר רייט על החוויה, "שמעתי הרבה דברים טובים על הקהל ועל המועדון וכבר בשדה התעופה ראיתי שמה שמספרים נכון, אני מחכה לרגע שבו אשחק ואשמח את הקהל הזה".

שחקן מכללת ג'ורג'טאון לשעבר, כריס רייט. GettyImages
ייכנס לנעליו של של ג'ורדן טיילור. רייט במדי מכללת ג'ורג'טאון/GettyImages

בקבוצה ממשיכים לחפש אחר גארד-פורוורד שישלים את הסגל לקראת העונה הבאה, כשהמטרה היא להחתים שחקן בימים הקרובים. מי שחתם על חוזה חדש במדים הסגולים הוא הפורוורד כרמל בוכמן, שלא קיבל יותר מדי הזדמנויות בעונה שעברה. הסגל של אלעד חסין כולל נכון לעכשיו את גוני יזרעאלי, אלון ספיר, אייזיק רוזפלט ובוכמן שממשיכים לעונה נוספת, אייל שולמן ובן רייס שהצטרפו ואת הזרים כריס רייט, מייק מוסר וג'רמיס סמית'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
מחכים לביצועים של רייט. אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully