וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אני רוצה להשאיר אחרי משהו יפה, רוצה שיזכרו אותי"

כוכב ברצלונה אמור לפתוח לצד מסי וסוארס מול מלאגה (21:30, ONE) לראשונה מאז שחלה בחזרת. בשיחה עם נייק, הוסיף: "אני שמח באופן טבעי, על המגרש ומחוץ לו. עדיין מנסה ללמוד מהורי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

לראשונה מאז חלה בחזרת, צפוי הערב (21:30, ערוץ ONE) ניימאר לשוב לכר הדשא ולפתוח לצד ליאונל מסי ולואיס סוארס, כשברצלונה תארח את מלאגה. בראיון לנייק, סיפר הברזילאי כי החלום הכי גדול שלו הוא "להיזכר בהיסטוריה, להותיר אחרי משהו יפה, קריירה מלאה בהצלחות לא רק ברמה האישית, אלא גם הקבוצותית".

"אני בחור שמח שתמיד מנסה להיות שם בשביל המשפחה שלי, החברים והאנשים שאכפת לי מהם", הוסיף כוכב הקטלאנים. "אני מנסה ליהנות, לא רק על המגרש אלא גם מחוצה לו. האהבות שלי מחוץ לכדורגל הם המשפחה שלי, החברים שלי ובני. להיות קרוב אליהם מאוד חשבו לי. ההורים שלי מקנים לי הכי הרבה השראה, תמיד כיבדתי אותם והערצתי אותם על כל מה שהם לימדו אותי, ואני עדיין מנסה ללמוד מהם".

כשנשאל מה הפחד הגדול ביותר שלו, השיב: ,אני לא בטוח. אני מנסה לא לפחד, לעשות הכל נכון ולהיות שמח. אני שמח באופן טבעי, על המגרש ומחוץ למגרש". לגבי שגרת יומו לפני משחקים הרחיב ואמר: "אני לא עושה שום דבר מיוחד, אני לא חושב על המשחק 24 שעות ביממה. אני מחליף בגדים, מתחמם, מבקש מאלוהים לעזור לי ואומר לעצמי - קדימה".

- שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
כבר חושב על מקומו בהיסטוריה. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully