וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו בראיון בלעדי: "חלמתי לשחק באלופות, לא יודע למה מחליפים אותי"

28.8.2015 / 19:27

חואן פאבלו הופתע מאוד משחרורו המתוכנן ממכבי תל אביב. בראיון בלעדי ונרגש הוא כבר נפרד: "לא יודע מי החליט להביא שוער אחר, אולי זה המאמן", "ג'ורדי? בכדורגל לא צריך לערב כעסים", "גאה ומאושר על כל מה שהשגתי כאן", "הלוואי שאשאר בישראל"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חואן פאבלו עזב היום (שישי) בצהריים את קרית שלום בלי להיפרד סופית מחבריו למכבי תל אביב. "היתה לי עוד תקווה בלב שהכול לא נכון ושהידיעות הללו לא יתממשו, אבל עכשיו אני מבין שזה נגמר", אמר בראיון בלעדי לוואלה ספורט.

"מהרגע שנודע לי שיש סיכוי שמכבי תל אביב תביא שוער חדש, ניסיתי לברר אם זה נכון", הוא הוסיף הערב,"האמת היא שהעדפתי לחכות ולראות לאן הדברים יילכו כי בסופו של דבר אנחנו עוסקים בכדורגל ואני כבר בן 37 וראיתי בכדורגל הכול. הכדורגל הוא כמו נהר גועש ואתה לא יכול לדעת מתי תתקל בזרימה חזקה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לנווט את עצמך בקריירה כדי לצלוח את הנהר בשלום".

ראינו אותך בוכה על הדשא רק השבוע בסיום המשחק נגד באזל. נראה שעכשיו זה בכי מסוג אחר

"החלום שלי היה לשחק בליגת האלופות. בספרד אתה יכול לעשות את זה רק אם אתה שוער בברצלונה, ריאל מדריד, ולנסיה והקבוצות הגדולות הנוספות. באתי לישראל כדי להצליח, כדי לקחת אליפויות, וכדי להגשים את החלום לשחק בצ'מפיונס ליג. הדמעות השבוע בבלומפילד היו אמיתיות, הן באו מהלב. ידעתי באותו לילה שהגשמתי את כל החלומות שבשבילם הגעתי לישראל, ועשיתי את זה עם החברים שאני כל כך אוהב. אני לא אשקר, הרגשות שלי עכשיו מאוד עזים. אבל אני חייב להיות רגוע ולדעת להוציא את המקסימום מהסיטואציה אליה נקלעתי. כמו שאמרתי, זה הכדורגל ומתקבלות בו החלטות לא קלות. אני נמצא היום במקום הזה ואני רוצה לעבור למועדון בו אוכל להמשיך ליהנות מכדורגל".

בישראל?

"הלוואי. המשפחה שלי מאוד שמחה להיות כאן. אנחנו אוהבים את ישראל, הלוואי שאפשר יהיה למצוא לי קבוצה אחרת כאן. אבל זה יהיה קשה כי כל הקבוצות כבר סגורות עם שוערים ולצערי ייתכן מאוד שאצטרך לעזוב את הארץ הנפלאה שלכם. בספרד או בליגה אחרת באירופה גם יהיה קשה לי למצוא קבוצה כי חלון ההעברות ייסגר באמצע השבוע הבא. כרגע אני ממש לא יודע מה יהיה איתי. אני רק מקווה שאוהדי מכבי תל אביב יחזיקו לי אצבעות וירצו שאמשיך הלאה לתחנה הבאה. למרות הגיל שלי, יש לי עוד הרבה מה לתת".

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב עם ערן זהבי. ברני ארדוב
"השחקנים היו החברים שלי לקבוצה, אבל הם גם האחים שלי. אני תמיד אוהב אותם, תמיד הם יהיו בלבי, ותמיד ארצה שהם יצליחו". חואן פאבלו/ברני ארדוב
"אני מעולם לא עשיתי השוואות לשוערים אחרים. כששאלו אותי, תמיד פרגנתי לשוערים שהיו כאן לפניי. מה שחשוב לי עכשיו זה מה יזכרו מהתקופה שלי במכבי תל אביב"

אתה כועס על ג'ורדי קרויף?

"בכדורגל לא צריך לערב כעסים, זה לא נותן שום דבר. במיוחד כשאני ממש לא יודע מה קרה כאן. ג'ורדי הוא המנהל המקצועי של מכבי תל אביב וברור שהוא קובע הרבה מאוד, אבל אני לא יודע מי החליט להביא שוער אחר ומה הסיבה. יכול להיות שההחלטה היא של המאמן, אני באמת לא יודע".


יכול להיות שבסופו של דבר תהיה הפתעה ותישאר שוער שני במכבי תל אביב?

"נאמר לי בשיחה האחרונה ש-99 אחוז שאני עוזב. אני לא מאמין שיכולה להיות סיטואציה בה אני ושוער נוסף נתפוס עמדות של שניים מתוך חמישה זרים. זה לא הגיוני ואני לא מאמין שדבר כזה יכול לקרות".

הרבה אנשים פקפקו ביכולת שלך לאורך השנתיים שלך בקבוצה וכל הזמן השוו אותן לווינסנט אניימה

"אני מעולם לא עשיתי השוואות. כששאלו אותי, תמיד פרגנתי לשוערים שהיו כאן לפניי. מה שחשוב לי עכשיו זה מה יזכרו מהתקופה שלי במכבי תל אביב. אני גאה ומאושר על כל מה שהשגתי כאן. על שתי אליפויות, על עונה של טרבל ועל העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי 11 שנים בהן מכבי תל אביב לא הצליחה לעשות זאת".

שחקנים בקבוצה כועסים על מה שעשו לך ולא מבינים איך ברגע כזה שלחו אותך, כשחלום ליגת האלופות מעבר לפינה

"אני לא מופתע שהשחקנים אוהבים אותי ורצו שנהיה ביחד ברגעים הקסומים שנכונו למכבי תל אביב. הם היו החברים שלי לקבוצה, אבל הם גם האחים שלי. אני תמיד אוהב אותם, תמיד הם יהיו בלבי, ותמיד ארצה שהם יצליחו. לאוהדים אני אומר שהייתה לי חוויה נפלאה לשרת את המועדון ולשחק כשהם ביציעים. אני מאחל לכולם הצלחה ואני אוהב את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully