וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם באתלטיקה: דימה קרויטר הודח במוקדמות הקפיצה לגובה

הישראלי, שכבר קבע השנה שיא אישי של 2.29 מטרים והשיג את הקריטריון האולימפי, פסל שלוש פעמים בניסיון לעבור 2.26 מטרים וסיים את חלקו בתחרות. מרגריטה דורוז'ון סיימה את דרכה כבר במוקדמות

דימה קרויטר קופץ לגובה. GettyImages
לא עבר 2.26 מטרים. קרויטר, היום בבייג'ינג/GettyImages

הקופץ הישראלי לגובה דימיטרי קרויטר הודח הבוקר בשלב המוקדמות של אליפות העולם הנערכת בבייג'ינג. קרויטר, שקבע בתחילת החודש את הקריטריון האולימפי עם 2.29 מטרים, כשל בנסיון לעבור 2.26 מטרים, ולא נמנה על 14 העולים לגמר שייערך ביום ראשון.

את הגובה ההתחלתי, 2.17 מטרים, צלח קרויטר ללא פסילות, ואת הרף הבא, 2.22 מטרים, עבר תוך שני נסיונות. בגובה של 2.26 מטרים הוא פסל שלוש פעמים, וסיים את חלקו בתחרות. עשרה עולים לגמר קבעו 2.31 מטרים, וארבעה הסתפקו ב-2.29 מטרים.

בתחילת החודש שבר קרויטר בלוקסמבורג את שיאו האישי, 2.29 מטרים, והשיג את כרטיס הכניסה למשחקים האולימפיים שייערכו בשנה הבאה בריו. את הקריטריון לאליפות העולם הוא השיג בחודש שעבר בפורטוגל עם 2.28 מטרים, תוצאה שלא הייתה מספיקה לו היום כדי לעלות לגמר.

מטילת הכידון, מרגריטה דורוז'ון, סיימה את דרכה כבר בשלב המוקדמות, כשקבעה 61.04 וסיימה במקום ה-16. דורוז'ון שברה השנה את השיא הישראלי שלוש פעמים, והוא עומד כעת על 64.56 מטרים, אך היא לא הצליחה לשחזר זאת גם באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully