וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: נדאל הודח, פדרר טייל, קאמבק מצוין לדג'וקוביץ'

הספרדי הפסיד לבן ארצו פליסיאנו לופס 5:7, 6:4, 7:6 במותחן מרתק ובכך נמנע מפגש שלו מול השוויצרי, שרשם 1:6, 1:6 על קווין אנדרסון. המדורג 1 חזר מ-3:0 במערכה השלישית לניצחון על גופן

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
ניצל מסנסציה. דג'וקוביץ'/AP

טורניר המאסטרס 1,000 בסינסינטי נמשך והערב (חמישי) כמעט הוליד סנסציה ענקית, אבל זה לא קרה בסופו של דבר. נובאק דג'וקוביץ', המדורג מספר אחת בעולם, נקלע לפיגור 4:6, 6:2, 3:0 עם שתי שבירות במערכה השלישית מול דויד גופן הבלגי, המדורג 14 בעולם. דווקא בשלב הזה הצליח נולה להתעלות, זכה בשישה משחקונים ברציפות וניצח במשחק כולו 4:6, 6:2, 3:6 אחרי שעה ועוד 46 דקות.

אגב, הסרבי התקשה מאוד לשלוט בעצבים שלו ובמהלך המערכה השנייה דפק את המחבט שלו במשטח מספר פעמים עד שהוא נשבר.

ברבע הגמר ישחק דג'וקוביץ' מול סטן ואוורינקה (5), שהתקשה מאוד בסיבוב השני מול בורנה צ'וריץ', ונזקק לשעתיים ועוד 37 דקות גם כדי לעבור את איבו קרלוביץ' (21) בסיבוב השלישי. השוויצרי הצליח לנצח בסופו של דבר 7:6 (2), 6:7 (5), 6:7 (5) תוך שהוא מתמודד מול הפצצה מאסיבית של יריבו, שכללה לא פחות מ-35 אייסים.

תומאש ברדיך, המדורג שישי, הביס בצורה קלה מאוד 0:6, 1:6 את טומי רוברדו הוותיק, שמדורג 26 בעולם. הצ'כי נזקק ל-50 דקות בלבד וברבע הגמר הוא ישחק מול אלכסנדר אלכסנדר דולגופולוב, שעלה לסיבוב הבא מוקדם יותר. האוקראיני, המדורג 66 בעולם שעלה מהמוקדמות, הצליח לנצח 3:6, 6:3, 4:6 את ייז'י ינוביץ' הפולני (52).

במשחקי הלילה, גילה רפאל נדאל כי העונה הרעה שלו נמשכת. המדורג 8 בטורניר הפסיד לבן ארצו פליסיאנו לופס (23 בעולם) 5:7, 6:4, 7:6 (3) בתום משחק דרמטי שארך 2:25 שעות כאשר לופס מפגיז 14 אייסים ומותיר את השור ממאיורקה מחוץ לעוד טורניר מוקדם מהצפוי. ההפסד הזה של נדאל גם מנע מפגש בינו לבין רוג'ר פדרר, שישחק מול לופס אחרי שגבר בקלילות מרשימה על המדורג 15 בטורניר, הדרום אפריקאי קווין אנדרסון, 1:6, 1:6 תוך 55 דקות בלבד. ברבע גמר נוסף יתמודד אנדי מארי (3 בטורניר), שניצח 6:4, 6:7 (3), 5:7 קשה מאוד את הבולגרי גריגור דימיטרוב אחרי כמעט שלוש שעות, מול רישאר גאסקה הצרפתי (12 בטורניר), שעבר את מארין צ'יליץ' (7) עם 5:7, 3:6 אחרי שעה ו-50 דקות.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
שוב נפרד מוקדם מהצפוי. נדאל/GettyImages

בסופו של דבר כנראה שהעייפות הכריעה גם את בלינדה בנצ'יץ'. השוויצרית בת ה-18, שרק ביום ראשון האחרון זכתה בטורניר טורונטו ומאז כבר הספיקה לעבור שתי מדורגות בכירות בטורניר סינסינטי (אנג'ליק קרבר ופלביה פנטה), נאלצה לפרוש היום (חמישי) לאחר שהפסידה את המערכה הראשונה 6:2 מול לוסי ספארובה בשמינית הגמר במייסון, אוהיו, בארצות הברית.

כזכור, השוויצרית רשמה את רגע השיא בקריירה שלה כשזכתה בטורניר בטורונטו כשהיא מנצחת בחצי הגמר את סרינה וויליאמס ומנחילה לה את ההפסד השני השנה, וניצחה בגמר לאחר הפציעה של סימונה האלפ, שפרשה במערכה השלישית. נכון לעכשיו, לא ניתנה סיבה רשמית לפרישה של בנצ'יץ' מול ספארובה, אבל ככל הנראה התשישות והעייפות מהעומס השפיעו עליה.

סרינה וויליאמס לא התקשתה לחלוף על פני קארין נאפ האיטלקיה (35 בעולם), וניצחה אותה 0:6, 2:6 בדרכה אל רבע הגמר. היריבה הבאה שלה תהיה אנה איבנוביץ' או סלואן סטיבנס. ילנה ינקוביץ' ניצחה בתום מותחן את קרולינה פלישקובה הצ'כית. זה החל עם 2:6 לסרבית, נמשך עם 3:6 לצ'כית, אבל המערכה השלישית הוכרעה עם 5:7 לטובת מי שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם.

גם סימונה האלפ עלתה לשלב הבא, עם 6:4, 4:6, 2:6 מול אנדראה פטקוביץ', בעוד ויקטוריה אזרנקה כבר הובילה 1:6 על אנסטסיה פאבליוצ'נקובה, אך נאלצה לפרוש בפיגור 3:0 במערכה השנייה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עדכון ראשון: 20.8, 22:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully