וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאו קובאצ'יץ' הוצג בריאל מדריד: "חיכיתי ליום הזה הרבה זמן"

הרכש החדש של ריאל מדריד הוצג לעיני מאות צופים בסנטיאגו ברנבאו וקיבל את החולצה מספר 16, שהייתה שייכת ללוקאס סילבה, שקרוב לעזיבה. פלורנטינו פרס: "תהיה חלק מההיסטוריה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מתאו קובאצ'יץ', שחקן הרכש החדש של ריאל מדריד, הוצג היום (רביעי) בסנטיאגו ברנבאו. הקשר הקרואטי, שהצטרף מאינטר תמורת 35 מיליון יורו, קיבל את חולצה מספר 16, ששימשה עד כה את לוקאס סילבה, מה שמרמז על כך שעזיבתו של הברזילאי בן ה-22 קרובה מתמיד. לעיני כמה מאות אוהדים, קובאצ'יץ' סיפק כמה תרגילי שליטה בכדור והספיק, איך לא, לנשק את הסמל שעל חולצתו החדשה.

"להצטרף למועדון הכי גדול בעולם זו תחושה הכי מיוחדת שיש, חיכיתי ליום הזה הרבה זמן", אמר קובאצ'יץ' בן ה-21. "תודה לכל מי שתמך בי, תודה לנשיא פלורנטינו פרס ולמשפחה שלי".

פלורנטינו פרס פנה אישית לקרואטי ואמר לו: "הכישרון שלך יעזור לנו להגשים את המטרות ויהפוך אותו לטוב יותר. אתה חלק חדש בהיסטוריה של ריאל מדריד".

קובאצ'יץ' כבר מנשק את הסמל

קובאצ'יץ' נחשב לאחד הקשרים המבטיחים באירופה, ועל פי ההערכות הסכום שהבלאנקוס ישלמו לנראזורי הוא כ-35 מיליון יורו. קובאצ'יץ' שותף ב-35 משחקי ליגה בסרייה A בעונה שעברה וכבש חמישה שערים. הוא מסר כמעט 68 מסירות במשחק, יותר מלוקה מודריץ', טוני קרוס, איסקו וחאמס רודריגס. בנוסף, ניצח הקשר ב-58.19 אחוזים מהעימותים במרכז המגרש שבהם היה מעורב, מספר גבוה לכל הדעות (מודריץ' 49.63 אחוז, קרוס 52.77 אחוז).

קובאצ'יץ' החל לשחק במחלקת הנוער של דינמו זאגרב כבר ב-2007, ולאחר שלוש שנים התקדם לקבוצה הבוגרת. הוא רשם 43 הופעות וכבש שבעה שערים במדי הקבוצה מבירת קרואטיה, כולל שער בכורה בגיל 16 ו-278 ימים, שער שהפך אותו לכובש הצעיר בהיסטוריה של הליגה. בינואר 2013 אינטר שילמה 15 מיליון יורו, והקשר המוכשר עבר לאיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully