וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "מגיע לבילבאו". התקשורת בברצלונה: "השופט הכריע"

אתלטיק בילבאו זכתה בסופרקופה הספרדי על חשבון ברצלונה, פיקה קילל את הקוון (ואת אמו) ועשוי לספוג עונש כבד, לואיס אנריקה על פדרו: "שייגמר כבר החלון המקולל הזה". בבילבאו חגגו תואר היסטורי

AP

ברצלונה נחלה הלילה (בין שני לשלישי) אכזבה, כשראתה את אתטיק בילבאו סוחטת 1:1 בקאמפ נואו בגומלין של הסופרקופה הספרדי וזוכה בתואר. ברצלונה לא הצליחה לחזור מפיגור 4:0 מהמשחק הראשון, וחלום הסקסטה אבד. עם זאת, בדצמבר בארסה תוכל להשלים זכייה בתואר חמישי השנה, באליפות העולם לקבוצות, ואחרי אליפות, גביע, גביע אירופה והסופרקאפ האירופי, כך ש-2015 עדיין תוכל להיות "די" מוצלחת עבור המועדון. מנגד, עבור בילבאו זה תואר ראשון אחרי 31 שנה.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים עם הגביע. GettyImages
רגע מתוק. בילבאו/GettyImages

ליאו מסי עוד כבש לפני המחצית והעניק תקווה להמפך, אבל ג'רארד פיקה הורחק והוציא את הרוח מהמפרשים של האלופה, והאורחים הצליחו להשוות ולגמור את המשחק. מאמן ברצלונה לואיס אנריקה שיבח את הזוכים ואמר ש"ברכות לאתלטיק, היא זוכה ראויה לסופרקופה. לפני כמה חודשים אמרתי להם שהם ראויים לתואר, ועכשיו אני מברך אותם. אנחנו עשינו את מה שרצינו, ויצרנו ספקות אצל היריב שלנו, אבל עכשיו בילבאו היא זוכה ראויה. ככה זה, קבוצה צוברת ניסיון דרך הפסדים וניצחונות. זה טוב להפסיד מדי פעם, כדי שתדע כמה זה נחמד לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה. GettyImages
מתוסכל. לואיס אנריקה/GettyImages

בארסה שלטה לחלוטין בשדה, ויכלה לעלולת ליתרון מוקדם יותר, אבל פיקה נעצר במשקוף. "היה חסר לנו מזל", אמר לואיס אנריקה, "למשל במשקוף של פיקה, אבל שיחקנו ברמה טובה". לואיס אנריקה יודע שהכרטיס האדום שינה את המצב: "המשחק נגמר כשהוא הורחק. אתלטיק הצליחה לעצור לנו את ההתקפה. דיברתי עם פיקה, אבל אין טעם להעיר על השופטים". אגב, בדו"ח השיפוט נכתב שפיקה השתולל אחרי החלטה של הקוון וקילל אותו "אני מחרבן על האמא המזד---נת שלך". הוא עשוי לספוג עונש הרחקה של ארבעה משחקים.

ג'רארד פיקה, ברצלונה. AP
עלול לשלם מחיר כבד. פיקה/AP

כצפוי, התקשורת הקטלאנית ביקרה את החלטת השופט. "ולאסקו ביטל אפשרות לקאמבק", כתבו ב"מונדו דפורטיבו", "השופט המדרידאי הרחיק את פיקה וגזר את התוצאה". ב"ספורט כתבו ש"השופט הפזיז לא היסס וזרק את פיקה. הנס לא קרה, אבל 'האריות' הם זוכים ראויים". גם המנהל המקצועי של בארסה רוברט פרננדס ביקר את ההרחקה ואמר ש"זו החלטה שפגעה בנו מאוד. שופט צריך לחשוב לפני שהוא שולף כרטיס אדום".

קפטן ברצלונה אנדרס אינייסטה דיבר בעיקר על המשחק הראשון. "אולי מה שהיה חסר לנו זה לכבוש שער במפגש הראשון, כדי לייצר יותר לחץ אצלם, אבל אין מה לבקר את הקבוצה", אמר אינייסטה, "במשחק הראשון עשינו יותר מדי טעויות והפכנו את המשחק היום למשימה קשה. אין ספק שהיינו טובים יותר". אינייסטה יודע שאם בארסה תזכה באליפות העולם למועדונים בדצמבר, היא תשלים 2015 מאשימה מאוד: "יש מעט מאוד קבוצות שזוכות בשלושה או בארבעה תארים בשנה, ואנחנו בדצמבר נוכל לזכות בחמישי. אבל עד אז מצפה לנו החלק הראשון של העונה, שצפוי להיות מאוד מעניין".

- ליאונל מסי, ברצלונה. GettyImages
שער שלו לא הספיק. מסי/GettyImages

כמו כן, בברצלונה ממשיכים להתעסק במעמדו של פדרו, שסאגת המעבר האפשרי שלו למנצ'סטר יונייטד לא נגמרת. הפעם פדרו פתח בהרכב, ולואיס אנריקה אמר ש"זה מצב קשה, וקשה להישאר מרוכז. אני ממחכה כבר שחלון ההעברות המקולל הזה ייגמר כדי לדעת איזה שחקנים יש לי בוודאות. אבל ראיתי את פדרו נותן את הכול".

בצד השני, אלפי אוהדי בילבאו חגגו את התואר הראשון של המועדון אחרי 31 שנה. מאמן הקבוצה ארנסטו ואלוורדה אמר שסוף סוף השגנו את התואר שכל כך מגיע למועדון הזה. אנחנו יודעים עד כמה זה משמעותי עבור האוהדים שלנו. הדבר הכי חשוב בקבוצה הזאת זה השותפות, ושאנחנו אף פעם לא נשברים. לפעמים אנחנו משחקים טוב או פחות טוב, אבל תמיד מאמינים בעצמנו".

AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully