וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ': "אנחנו עדיין לא בכושר, מאמין שעוד נתחזק"

מאמן בית"ר ירושלים היה שבע רצון לאחר ההעפלה לרבע גמר גביע הטוטו: "הכסף מהמפעל הזה חשוב למועדון. בטוח שעוד נשתפר". זמיר: "אני יודע להבקיע גם שערים רגילים". סילבס: "מאוד רצינו להעפיל לרבע הגמר. שלם עם כל שחקן שמשחק אצלי בקבוצה"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים העפילה הערב (שני) לרבע גמר גביע הטוטו, לאחר שרשמה ניצחון שני בגביע הטוטו, הפעם 0:1 קטן על הפועל רעננה, משער מוקדם של נס זמיר כבר בדקה השישית. הפועל רעננה, שהפסידה לראשונה העונה במשחק רשמי, לא עלתה לשלב רבע הגמר בשל ההפסד, כשתוצאת תיקו מול הצהובים-שחורים הייתה מספיקה לה בשביל להמשיך לשלב הבא.

"השתפרנו קצת", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ'. "שיחקנו נגד קבוצה חזקה ולא ספגנו. היו חלקים טובים יותר וטובים פחות. אנחנו עדיין לא בכושר משחק מלא, ואני בטוח שעוד נשתפר. מדובר בניצחון חשוב מאוד, הכסף מהמפעל הזה חשוב למועדון. אנחנו עובדים על עוד חיזוק לקבוצה, ואני מקווה שנוכל להודיע על החתמה נוספת בקרוב".

נס זמיר חוגג את כיבוש השער לטובת בית"ר ירושלים נגד הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
עשה את ההבדל. נס זמיר/יוסי ציפקיס

"אני שמח שלא ספגנו שער ושהעפלנו שלב", ציין נס זמיר. "בית"ר ירושלים היא קבוצה שעוד מתחברת. הדברים האלו לוקחים זמן. בשבוע הבא אנחנו פוגשים את הפועל תל אביב, מדובר בחלום עבור כל שחקן. אני שמח שנגיע למשחק במצב רוח טוב לאחר הניצחון. שערים רגילים? אני יודע להבקיע גם אותם".

"מאוד רצינו להעפיל לרבע הגמר", הודה חיים סילבס. "המשחק הזה השתבש לנו קצת בהתחלה בעקבות השער שספגנו. ניסינו לעשות הכול, השחקנים היו בטירוף, אבל לא הצלחנו להבקיע. אנחנו עושים הכול כדי לחזק את הקבוצה כמה שרק אפשר. אני שלם עם כל שחקן שמשחק אצלי בקבוצה. כמובן שאנחנו תמיד שואפים להשתפר ולחזק את הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully