וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתדרות השחקנים נגד המנהלת: "אל תקיימו את משחקי הלאומית בשבת"

נציגות השחקנים מאיימת לנקוט הליכים נגד ההתאחדות והמנהלת בשל שינוי הסטטוס קוו, שעד השנה מנע קיום משחקים בליגת המשנה במהלך השבת. המנהלת: פועלים להגברת המיתוג והחשיפה של הליגה

שוער הפועל פתח תקוה אבי איבגי. יוסי ציפקיס
שומר שבת. אבי איבגי/יוסי ציפקיס

פחות משבוע לפני פתיחת הליגות העליונות, פנתה היום (שני) הסתדרות השחקנים להתאחדות לכדורגל בדרישה שלא לקיים את משחקי הליגה הלאומית בשבת. ההסתדרות טוענת כי שחקנים רבים בשתי הליגות העליונות אינם מעוניינים לשחק בשבת מטעמי דת, ואין לאלץ אותם לעשות כן.

בכל אחד מחמשת המחזורים הראשונים מתוכנן להתקיים משחק אחד לפני צאת השבת, בניגוד למצב בשנים האחרונות, שבו משחקים נערכו רק במוצאי השבת. במחזור הראשון, שייערך בשבת הקרובה, מתוכננות לשחק מ.ס. אשדוד ובני לוד ב-16:30.

"הובהר לנו כי אין למנהל ולהתאחדות היתר עבודה בשבת, כפי שמחייב חוק שעות עבודה ומנוחה. אף אם יוצג היתר כאמור, כי אז גם לכל שחקן הזכות להודיע כי אינו מעוניין לשחק בשבת, וזאת על פי החוק". לדברי ההסתדרות, כ-90 אחוזים משחקני הליגות חתמו על מכתב תמיכה בנושא.

מהמנהלת נמסר בתגובה: "המנהלת פועלת להגברת המיתוג והחשיפה של הליגה הלאומית. בהקשר זה, הופעה של משחק בשידור חי ביום שבת עונה בדיוק על המטרות הללו. חשוב להזכיר שבכל מקרה קבוצה מאשקלון שנוסעת למשחק חוץ בעפולה, או הפועל נצרת עילית שנוסעת לקריית גת למשחק ביום שישי, חוזרת הביתה לאחר כניסת השבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully