וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הקעקועים המוזרים של רונאלדו, והמתאגרף שאיבד את הראש

אוהד של ריאל מדריד ובמיוחד של CR7 בחר לקעקע על גופו את תמונותיו של הכוכב, וגם: מתאגרף קצץ במזמרה את איבר מינו של המאהב של אשתו וקיריוס התגרה בואוורינקה: "טניסאי מהסבב שכב עם חברה שלך"

צילום מסך

20:25: קעקוע רונאלדו המוזר

ספק אם ראיתם כאלו קעקועים. הבחור שבסרטון חשף את גבו מחוץ למתחם האימונים של ריאל מדריד והציג לראווה אוסף של חמישה קעקועים של הכוכב האהוב, כריסטיאנו רונאלדו.

19:09: בני יהודה עושה פילאטיס

בני יהודה הגיעה היום לעשות אימון בשיטת הריסטרט לקראת פתיחת הליגה. שחקני הקבוצה הגיעו לסטודיו של ויק דסה וערכו אימון אימון לא שגרתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני בני יהודה באימון פילאטיס. ליאת אבשלומי, מערכת וואלה! NEWS
שחקני בני יהודה באימון פילאטיס/מערכת וואלה! NEWS, ליאת אבשלומי
שחקני בני יהודה באימון פילאטיס. ליאת אבשלומי, מערכת וואלה! NEWS
שחקני בני יהודה באימון פילאטיס/מערכת וואלה! NEWS, ליאת אבשלומי

16:30: הדוגמנית שמוכנה לקבל עונש אם בנזמה לא יעבור לארסנל

הכירו את ג'ייני ליזאראזו (כנראה שאין קשר לביצ'נטה), דוגמנית/מגישת טלוויזיה ונצולאנית שעובדת עבור ESPN בעולם הלטיני. היא מבטיחה כבר כמה ימים שקרים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד, נמצא בדרך לארסנל וכעת הודיעה שהיא מוכנה לקבל "עונש" ב-29 באוגוסט אם המעבר לא יקרה עד אז.

16:15: צפו בפיקה מקלל את ריאל מדריד

עונת הכדורגל האירופי בקושי החלה, אבל כבר סיפקה לנו משחק אפי ובלתי נשכח, כאשר בשלישי בערב ניצחה ברצלונה 4:5 בתום הארכה את סביליה. 120 הדקות בטביליסי, במהלכן אלופת אירופה נקלעה לפיגור בדקה השלישית, עשתה מהפך גדול ליתרון 1:4, רק כדי לראות את האנדלוסים מאזנים ל-4:4 מדהים ובסופו של דבר, את פדרו, שנמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון, מכריע את המשחק בדקה ה-115, הוציאו כנראה הרבה מאוד אנרגיות מהשחקנים כי בסיום המשחק, האמוציות היו בשיאן וג'רארד פיקה, בלם בארסה, קצת איבד את הראש.

בסרטון חדש שצץ והפך במהרה לויראלי ברחבי הרשת, נראה פיקה מעודד את חבריו לקבוצה לחגוג את הניצחון המשוגע שלהם וכאשר הם צועדים על כר הדשא והגביע בידיהם, הוא צועק: "קדימה, חבר'ה, קדימה, בואו נחגוג את זה. שיזדיינו האלה ממדריד, שיראו אותנו חוגגים". זו לא הפעם הראשונה בה פיקה מתגרה בריאל מדריד. בחגיגות זכיית הטרבל, הוא אמר: "תודה לקווין רולדאן", כשהוא מתכוון לזמר ששר ביום הולדתו של רונאלדו, שיצא לחגוג עם חבריו אחרי התבוסה לאתלטיקו מדריד, ברגע שלדעת רבים, החל את ההתרסקות של ריאל בעונה שעברה.

14:01: מתאגרף יפני גזר למאהב של אשתו את הפין

משטרת יפן עצרה מתאגרף מקומי בחשד שהוא פרץ למשרד עורכי דין, תפס את אחד מהם, חתך את איבר מינו עם מזמרה, זרק אותו לשירותים והוריד את המים. המתאגרף, איקי קודוקאי בן ה-24 מטוקיו, חשד שאשתו מנהלת רומן עם הקורבן, עורך דין בן 42 ששמו לא פורסם. המשטרה בבירת יפן עצרה אותו דקות ספורות אחרי התקיפה. מקורות בסביבת החקירה סיפרו לכלי התקשורת שהוא פרץ למשרד, חבט בעורך הדין כמה פעמים באגרופיו ולבסוף הפשיל את מכנסיו וחתך לו את הפין.

כל הסיפור התרחש היום ב-7:40 שעון יפן. כשהמאתגרף קודוקאי נשאל על ידי השוטרים שהגיעו למקום מה הוא עשה עם איבר מינו של העורך הדין, הוא השיב שהוא השליך אותו לאסלה והוריד את המים. עורך הדין עצמו הובהל במהירות לבית החולים והתקשורת ביפן לא פרסמה נתונים נוספים לגבי מצבו הפיזי והבריאותי. עדי ראייה לתקרית המצערת סיפרו שהוא איבד הרבה דם, אבל לא היה נראה כמו אדם שחייו בסכנה.

08:20: רונדה ראוזי בתור חתולה?

08:00: הסל המפורסם של מייקל ג'ורדן מזווית חדשה לגמרי

אחד מרגעי השיא בקריירה הבלתי נשכחת של הוד אווירותו הוא ללא ספק סל הניצחון מול קליבלנד, שלימים כונתה The Shot. עכשיו, יותר מ-25 שנה אחרי, מתפרסם צילום של הסל מזווית חדשה. האמת? מכל זווית אפשרית הסל הזה מדהים כל פעם מחדש

07:30: ניק קיריוס בהודעה מפתיעה לואוורינקה תוך כדי משחק

ניק קיריוס אמנם רק בן 20, אבל כבר נחשב לילד הרע של הטניס העולמי. הלילה הוא הצדיק את הכינוי הלא מחמיא הזה. אחרי שהפסיד מערכה לסטן ואוורינקה בטורניר מונטריאול, קיריוס העצבני ניגש לרשת ובישר לשוויצרי לאוזני כל: "קוקיאניס (שחקן אחר בסבב) שכב עם אשתך. מצטער לבשר לך, חבר". אגב, חברתו של ואוורינקה, דונה וקיץ' הקרואטית, גם היא טניסאית. לזה קוראים טראש טוק.

מאוחר יותר, ואוורינקה הגיב בחשבון הטוויטר שלו וקרא להעניש את יריבו: "מאכזב מאוד לראות ספורטאי צעיר וקולגה שמתנהג בכזה חוסר כבוד שלא הייתי יכול לדמיין. לא הייתי אומר ליריב הכי גדול שלי את מה שהוא אמר. לרדת כל כך נמוך זה לא דבר מקובל בכלל. אין סיבה להתנהגות כזאת ואני מקווה שיענישו אותו ולא יעברו על זה לסדר היום".

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. GettyImages
ילד רע. קיריוס/GettyImages

06:50: פאולו וואנצ'ופה מתפטר בעקבות הקטטה האלימה

יממה אחרי שכדורגלן העבר ומאמן נבחרת קוסטה ריקה עד גיל 23, פאולו וואנצ'ופה, הסתבך בקטטה עם סדרן באצטדיון, בתקרית מביכה שתועדה, הוא הגיש את התפטרותו אחרי התייעצות עם ראשי ההתאחדות המקומית. כמו מיגל הררה, גם וואנצ'ופה משלם במשרתו. הסרטון, למי שפספס, מופיע למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully