וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושת המועמדים לשחקן השנה באירופה: מסי, רונאלדו וסוארס

כוכבי ברצלונה וריאל מדריד קיבלו את מירב הקולות ואחד מהם יקבל את התואר ב-27 באוגוסט במהלך הגרלת הבתים של ליגת האלופות. בופון נבחר רביעי, ניימאר סיים רק חמישי. העשירייה הראשונה בפנים

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

ליאו מסי, לואיס סוארס וכריסטיאנו רונאלדו הוכרזו היום (רביעי) כשלושת המועמדים הסופיים לתואר שחקן השנה באירופה לעונת 2014/15. הזוכה בתואר הזה, שנוצר רק ב-2011, יוכרז ב-27 באוגוסט לפני הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות.

כמו בעונה שעברה, העיתונאים מ-54 המדינות השייכות לאופ"א, בחרו את חמשת השחקנים הטובים ביותר שלהם לפי הסדר ושלושת הפנומנים מברצלונה וריאל מדריד קיבלו את מירב הקולות. רונאלדו, שזכה בתואר הזה בעונה שעברה, רשם עונה אישית נהדרת אשתקד עם 48 שערי ליגה והוכתר כמלך השערים של ליגת האלופות אך לא הצליח לזכות בתואר משמעותי עם ריאל מדריד.

מסי כבש "רק" 43 שערי ליגה אך הוליך את ברצלונה יחד עם סוארס לזכייה בטרבל. מי שנשאר מחוץ לשלישייה הוא ניימאר, שכיכב לצידו של מסי אשתקד עם 22 שערי ליגה ועוד 7 בגביע, אך סיים רק במקום החמישי בדירוג הסופי, כשסוארס מועדף על פניו למרות שלא שיחק עונה מלאה בשל ההשעייה שלו בתחילת העונה הראשונה בבארסה.

עד כה זכו בתואר הזה ארבעה שחקנים. מסי היה הזוכה הראשון ב-2011 ואחריו גרפו את התואר אנדרס אינייסטה, פרנק ריברי וכריסטיאנו רונאלדו זכה בתואר בעונה החולפת.

כריסטיאנו רונאלדו ליאונל מסי בטקס כדור הזהב. Philipp Schmidli, GettyImages
מי ינצח הפעם? רונאלדו ומסי/GettyImages, Philipp Schmidli

יתר העשירייה:

4. ג'יאנלואיג'י בופון (יובנטוס): 24 נקודות
5. ניימאר (ברצלונה): 23 נקודות
6. אדן הזאר (צ'לסי): 21 נקודות
7. אנדראה פירלו (יובנטוס) : 12 נקודות
8. ארתורו וידאל (יובנטוס): 11 נקודות
9. קרלוס טבס (יובנטוס): 8 נקודות
10. פול פוגבה (יובנטוס): 5 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully