וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: ריצ'רד האוול חתם לעונה

11.8.2015 / 17:59

הקבוצה של אריק אלפסי ממשיכה להתחזק וצירפה את הפורוורד-סנטר האמריקאי (24, 2.03) שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. האוול הינו בוגר מכללת צפון קרוליינה, כאשר בעונתו האחרונה נבחר לחמישייה הראשונה של ה-ACC

ריצ'רד האוול שחקן מכללת צפון קרוליינה סטייט. AP
מגיע לישראל. האוול/AP

עירוני נהריה החתימה היום (שלישי) את הפורוורד-סנטר האמריקאי ריצ'רד האוול לעונה הבאה. השחקן הוצע מתחילת הקיץ למספר קבוצות בישראל, כשעד לפני מספר שבועות העלות שלו נחשבה לגבוהה יחסית, ובנהריה החליטו לקחת את הצ'אנס ולהחתימו. על המגעים המתקדמים בין הצדדים פורסם אמש בוואלה ספורט. אוול, שיהיה הזר השני בסגל של אריק אלפסי ושי סגלוביץ' לצידו של מייקל אומה, מחזיק ברקורד לא מחמיא - לאחר שעבר שבע קבוצות בשנתיים בהן שיחק כמקצוען.

השחקן (24, 2.03) הוא בוגר מכללת צפון קרוליינה משנת 2013, כאשר בעונתו האחרונה במכללות נבחר לחמישייה הראשונה של ה-ACC עם ממוצעים נהדרים של 12.7 נקודות ו-10.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי שלא נבחר בדראפט, שיחק בליגת הקיץ במדי דנבר ובקיץ 2013 חתם בגראבלין הצרפתית, אך עוד לפני תחילת העונה קיבל חוזה חצי מובטח בפורטלנד, ולאחר ששוחרר חתם באיידהו מליגת הפיתוח, אותה עזב לאחר חודשיים. בינואר 2014 חתם בטרופאנג טקסטרס מהליגה הפיליפינית, במדיה סיים את העונה.

את העונה האחרונה פתח בקאזרטה האיטלקית, אולם נפרד ממנה לאחר שלא קיבל שכר כבר אחרי חמישה משחקים, בהם רשם 9 נקודות ו-7.5 ריבאונדים. בינואר חזר לטרופאנג מהליגה הפיליפינית, אבל שוחרר אחרי פחות מחודש וחתם באוסטין מליגת הפיתוח. ביוני הצטרף לסנטו דומינגו מהליגה הדומיניקנית ורשם 11.7 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק. הסגל של נהריה לאחר צירופו של האוול כולל את הגארד האמריקאי-ניגרי מייקל אומה שהצטרף למועדון מהליגה השנייה באיטליה, לצד הישראלים ניב ברקוביץ' שהגיע מאילת, דניאל תמיר ששיחק אששתקד בליגה הראשונה בהונגריה, עודד ברנדווין מגלבוע/גליל וערן אסנטי שממשיך לעונה נוספת. בקבוצה מחכים לקבלת האזרחות של דיוויד היקס, שכיכב בשנים האחרונות בליגות הנמוכות בגרמניה, על מנת שיוכל להחשב כישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully