וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: האם ז'רקו גרבוביץ' חתם כשהוא פצוע?

10.8.2015 / 20:30

הזר המונטנגרי מתלונן כבר יומיים על כאבים ברגלו וטוען שנפגע בארץ, אך הוא הספיק לערוך רק אימון אחד ובמועדון תוהים האם נחת בישראל וחתם על החוזה כשהוא פצוע. טכנולוגיית המעקב תימשך?

יוסי ציפקיס

במכבי נתניה בודקים האם ז'רקו גרבוביץ' הגיע ארצה וחתם בקבוצה כשהוא פצוע. הקשר המונטנגרי מתלונן כבר יומיים על כאבים ברגלו ובמועדון מנסים להבין האם הוא סוחב את הפציעה כבר תקופה או שנפגע כאן. השחקן הבהיר בשיחות כי נפצע במהלך שהותו בארץ, אך מאחר שהתאמן בסך הכול פעם אחת, תוהים במועדון האם לא הגיע לישראל עם פציעה ברגל.

שחקנים במכבי נתניה סיפרו כי אתמול, באימון הבכורה שלו בקבוצה, גרבוביץ' נראה כשיר לגמרי, אולם היום (שני) נטש את האימון.

ז'רקו גרבוביץ', מימין, במדי נבחרת הנערים של מונטנגרו. AP
ז'רקו גרבוביץ', מימין במדי נבחרת הנערים של מונטנגרו/AP

במשחק גביע הטוטו מחר בכפר סבא (20:30, פריצות בספורט 5 לייב) צפוי איבן ווקוביץ' לקבל דקות ראשונות ואפילו לפתוח בהרכב, למרות שאינו נראה בשיא כושרו. רומאריו פירס נפצע באימון וכשירותו מוטלת בספק, כשעומר פרץ עשוי להחליפו. שמעון הרוש כבר חזר לאימונים מלאים וישותף חלקית במשחק במושבה, אך נראה כי שלומי דורה יעדיף לתת לו חצי שעה בלבד.

גם מחר צפויים שחקני נתניה להיות תחת מעקב של אנשי תוכנה המעניקים את שירותיהם למועדון בשלב זה כסוג של פיילוט, כפי שהגדיר זאת המאמן בפני השחקנים. העניין הזה היה בהרצה במשחק נגד בית"ר ירושלים, כשכל שחקן קיבל לאחר המשחק מייל ובו כל הקטעים המצולמים שלו תוך כדי משחק. אם הטכנולוגיה הזו תוכיח את עצמה, תישקל האופציה להמשיך את השימוש בה עד סוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully