וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה על טוראי דן סלע ז"ל: "הוא היה כמו בן בשבילי"

5.8.2015 / 11:59

עוזר מאמן אטלנטה הוקס, שהכיר היטב את החייל שמת ממכת חום במהלך סיור בירושלים, צפוי להגיע לישראל כדי לפגוש את משפחתו: "אני כל כך מצטער על מה שקרה. אין לי מילים, קשה להסביר את הכאב שלי"

טוראי דן סלע. דובר צה"ל
"הוא היה כמו בן בשבילי". טוראי דן סלע ז"ל/דובר צה"ל

טוראי דן סלע ז"ל הלך לעולמו אמש (שלישי) לאחר שהתמומטט במהלך סיור בעיר העתיקה בירושלים. סלע בן ה-18 היה שחקן במחלקת הנוער של הפועל עפולה, אך כבר בכיתה ט' החליט לנסות להגשים את חלומו ולפתוח בקריירה מקצוענית כמאמן. סלע עבר קורס מדריכים, ואימן בבית ספר לכדורסל של המועדון, ובעונה שעברה שימש כעוזר מאמן בקבוצת הנוער של הפועל עפולה כשבמועדון ניבאו לו עתיד גדול בתחום.

בין סלע ז"ל לעוזר המאמן של אטלנטה הוקס, נבן ספאחיה, נוצר קשר מעניין בימים שבהם הקרואטי אימן את מכבי תל אביב. הנער העפולאי שמע כי המאמן לא ימשיך לעונה שנייה במועדון התל אביבי ושלח לו מכתב מרגש שגרם לספאחיה לשמור עמו על קשר, והוא אף הזמין את סלע מספר פעמים לביקור בקבוצות בהן אימן אחרי שסיים את התקופה בצהוב. ספאחיה עצמו צפוי להגיע לישראל בשבוע הבא לביקור קצר על מנת לפגוש את משפחתו של סלע ולהביע את תנחומיו. "אין לי מילים, קשה להסביר את הכאב שלי", התייחס המאמן הקרואטי בקצרה לחברו מישראל, "אני כל כך מצטער על מה שקרה, הוא היה לי כמו בן".

חייל צה"ל מת ממכת חום במהלך סיור בירושלים; נפתחה חקירה

תחקיר מות החייל ממכת חום: לא הייתה סיבה לבטל את הסיור

מאמן ולנסיה נבן ספאחיה. מגד גוזני
יגיע לביקור בישראל. נבן ספאחיה/מגד גוזני

ספאחיה פרץ לתודעה כשהוביל את ריטאס וילנה לזכייה ביורוקאפ בעונת 2004/5, ולעונה מוצלחת בעונה שלאחר מכן ביורוליג. במכבי תל אביב התרשמו, החתימו את המאמן במקומו של פיני גרשון, ובמדי הקבוצה זכה באליפות, והפסיד בחצי גמר גביע המדינה לבני השרון. כשבוע לאחר שזכה באליפות פוטר ספאחיה מאימון הצהובים ובמקומו מונה לתפקיד שחקן העבר של הקבוצה, עודד קטש.

בעונת 2007/8 מונה למאמן טאו ויטוריה, וזכה עם הקבוצה באליפות ספרד, והוביל אותה לחצי גמר היורוליג. בשנתיים האחרונות אימן את ולנסיה, ולא הצליח להוביל אותה להישגים בזירה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully