וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סף סיכום: הפועל ירושלים העבירה טויטת חוזה לוולטר הודג'

4.8.2015 / 23:09

הרכז האמריקאי, שכיכב בעונה שעברה בסנט פטרסבורג וקלע 15.8 נקודות למשחק בליגה המזרח אירופית, קרוב להצטרף לאלופה ולחבור בקו האחורי להלפרין וטימור. ג'ייק כהן יעבור לאריס סלוניקי?

one

הפועל ירושלים קרובה להחתים רכז חדש. האדומים שלחו היום (שלישי) טיוטת חוזה לוולטר הודג' (28) ובקבוצה מאמינים כי השחקן, המחזיק בהצעות משתי קבוצות נוספות כולל גלאטסראיי, יענה להצעה של ירושלים ויחתום לשתי עונות עם אופציה לעונה שלישית.

הודג' (1.83, 28) נחשב לסקורר מצטיין ולרכז מהיר במיוחד. בעונה החולפת כיכב במדי זניט סנט פטרסבורג הרוסית עם 15.8 נקודות ו-6.3 אסיסטים בממוצע בליגה המזרח אירופית. ביורוקאפ קלע 15.2 נקודות ומסר 6.3 אסיסטים למשחק. בעברו שיחק הודג' בזיילונה גורה הפולנית ומשם עבר ללבוראל קוצ'ה ויטוריה, אך התקשה להתאקלם ושוחרר בתום עונה אחת בלבד. הודג' זכה פעמיים באליפות המכללות עם מכללת פלורידה היוקרתית.

בתוך כך, כפי שפורסם בלעדית בוואלה ספורט, ג'ייק כהן סיכם את תנאיו בהפועל ירושלים, אך על פי ההסכם כהן לא ישחק בעונה הראשונה בקבוצה ויצטרף אליה רק בעונה הבאה. אחת הקבוצות שרוצה לצרפו היא עירוני נהריה, אולם ביוון פורסם לפני מספר ימים כי אריס סלוניקי מועמדת לקלוט אותו.

הגארד האמריקאי וולטר הודג'. AP
בדרך לירושלים. הודג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully