וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'ייק כהן הגיע להבנות, צפוי להרוויח 450 אלף דולר ל-3 שנים

23.7.2015 / 12:34

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, סנטר מכבי תל אביב, צפוי לחתום בשורות האלופה אך צפוי לעבור בהשאלה לעירוני נהריה. בבירה מאמינים שהעסקה תושלם תוך יומיים

אחרי שהחתימה את ג'וש דאנקן ויינסי גייטס בקו הקדמי, הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק והיום (חמישי) האלופה סיכמה את התנאים הכספיים עם ג'ייק כהן, הסנטר המתאזרח ששוחרר מכבי תל אביב. לוואלה ספורט נודע כי כהן צפוי להרוויח בהפועל ירושלים שכר של 450 אלף דולר לשלוש שנים.

בירושים מתכוונים להשאיל את כהן בשנה הראשונה, כשמסתמן שהקבוצה תהיה עירוני נהריה. בירושלים מאמינים כי השחקן יחתום על טיוטת החוזה ביומיים הקרובים ומדגישים כי למרות הסיכום הכספי, כהן טרם חתם על החוזה.

לפני שלושה ימים פרסמנו: ג'ייק כהן על סף סיכום בירושלים

שחקן מכבי תל אביב, ג'ייק כהן. ברני ארדוב
מצהוב לאדום. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

כזכור, מכבי תל אביב החליטה בתום העונה האחרונה שלא לממש את האופציה על כהן. כהן שיחק בעונה החולפת ב- 32 משחקים. בהם היה על המגרש 17.7 דקות בממוצע למשחק, תוך שהוא קלע 7.4 נקודות והוסיף 4.3 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים. בפלייאוף (נס ציונה והפועל אילת) תרם כהן 9.1 נקודות בממוצע למשחק, 3.8 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים. במסגרת היורוליג, שותף כהן ב-15 משחקים, אבל סיפק 1.5 נקודות בממוצע, 1.1 ריבאונדים ו-0.3 אסיסטים.

בגזרת גל מקל, בירושלים ממשיכים להפעיל לחץ על מקל שיצטרף לקבוצה. מקל לא שולל את הצטרפות, כאשר הקבוצה מהבירה מציעה למקל חוזה לשלוש שנים ושכר מפתה של כ- 700 אלף דולר לעונה. כפי שפורסם כאן, בירושלים לא מעוניינים שדרווין קיצ'ן ימשיך בקבוצה, לקיצ'ן חוזה עם הקבוצה, ואחת האופצייות שנשקלות היא השאלתו לקבוצה אחרת.

בתוך כך, בצרפת מדווחים כי טיי מקי, שהצטרף להפועל ירושלים במהלך העונה שעברה, יחתום בלה מאן.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייק כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully