וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן על סף סיכום לשלוש שנים בהפועל ירושלים

20.7.2015 / 0:21

הסנטר (2.08 מ') ששוחרר ממכבי תל אביב לפני סיום חוזהו קרוב לסגור על חוזה אצל האלופה, אך ייתכן כי הוא יושאל לעירוני נהריה. במהלך העונה האחרונה הוא קלע 7.4 נקודות בממוצע למשחק

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

ג'ייק כהן נמצא על סף סיכום לשלוש שנים בהפועל ירושלים. הסנטר (2.08 מ') אמור לסגור את תנאי החוזה שלו אצל האלופה, וייתכן כי הוא יושאל לעירוני נהריה לאחר מכן. כזכור, כהן שוחרר מוקדם יותר הקיץ ממכבי תל אביב שעברה מהפכה בסגל שלה, והחליטה לוותר על השחקן שחתם בשורותיה לפני שנתיים. כהן היה חתום לארבע שנים, אבל עבר תקופת השאלה במכבי ראשון לציון לפני שחזר לשורות הצהובים. כהן הוא גם חבר הסגל הרחב של נבחרת ישראל ומשחק בה כמתאזרח. בירושלים מדגשים כי "המשא ומתן עם כהן מתקדם. אנחנו מאמינים שזה יגיע לכדי סיכום".

שחקן מכבי תל אביב, ג'ייק כהן. ברני ארדוב
אתגר חדש בקריירה. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

במהלך העונה האחרונה כהן היה שותף לא מעט למשחקיה של מכבי תל אביב בליגה. הוא שיחק ב-32 משחקים ובהם הוא היה על המגרש 17.7 דקות בממוצע למשחק, תוך שהוא קלע 7.4 נקודות והוסיף 4.3 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים. בפלייאוף (נס ציונה והפועל אילת) תרם כהן 9.1 נקודות בממוצע למשחק, 3.8 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים. במסגרת היורוליג, שותף כהן ב-15 משחקים, אבל סיפק 1.5 נקודות בממוצע, 1.1 ריבאונדים ו-0.3 אסיסטים.

ההחתמה הצפויה של כהן ממשיכה את מלאכת הרכבת הסגל של דני פרנקו. רק בשבת מימשה הקבוצה את האופציה על טוני גפני, וממשיכה להיאבק להשגת גל מקל. מוקדם יותר חתם דיאור פישר לשנתיים אחרי שהוא הצטרף ליינסי גייטס, הסנטר שהגיע מהפועל תל אביב, ג'וש דאנקן, הפורוורד שחוזר אחרי עונה בבאמברג, ואיגור מאיור הצעיר שמגיע מאליצור יבנה.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייק כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully