וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין לא ייצא עם הנבחרת למקדוניה, אליהו חזר לאימונים

4.8.2015 / 21:25

הסנטר הפצוע ישתקם בישראל ויחמיץ את צמד המפגשים מול מקדוניה, בעוד שהפורוורד ימריא עם הנבחרת. דגן יבזורי: "אין לי בעיה עם זה שמסתכלים עליי יותר אחרי החתימה במכבי תל אביב

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) אירוע למען הקהילה ב"בית לגדול טוב" בשכונת כפר גבירול ברחובות, אותו החליטו בנבחרת לאמץ. כל שחקני הסגל הגיעו לאירוע שנכחו בו כמה מאות אנשים, כולל הילדים המשתמשים בשירותי העמותה. "בית לגדול טוב" היא עמותה המנגישה פעילויות הן מבחינה גאוגרפית והן מבחינה כלכלית לאוכלוסיות הזקוקות לכך.

עוד לפני כן ערכו שחקני הנבחרת אימון נוסף לקראת היציאה מחר למשחקי ההכנה במקדוניה, כשליאור אליהו שלא התאמן אתמול בשל מחלה חזר לסגל. מי שלא ייצא עם הנבחרת הוא יניב גרין הפצוע, שימשיך את הליך השיקום שלו בישראל. יוגב אוחיון לא ייצא למקדוניה, ובימים הקרובים יידעו בנבחרת האם יוכל ליסוע לאליפות אירופה, כשמידה גדולה מאוד של אופטימיות שוררת בתוך המחנה הישראלי.

יניב גרין שחקן נבחרת ישראל (למטה) עם אלישי כדיר. יוסי ציפקיס
יתאושש בישראל. גרין/יוסי ציפקיס

ישראל תפגוש ביום שישי את נבחרת מקדוניה וביום ראשון את אוקראינה במסגרת טורניר באוכריד, וביום שלישי תשחק נגד הנבחרת המארחת בעיר הבירה, סקופיה. המשחקים יועברו בשידור ישיר בערוץ הספורט.

"הרבה אומרים שאנחנו נוסעים להתגבש, אבל החבר'ה פה כל כך מגובשים ואחרי הרבה קייצים ביחד, מאוד מכירים אחד את השני, כך שתיאום כבר יש", אמר דגן יבזורי. "רק צריך את ההתאמות הקטנות ולראות איך מחפים על השחקנים שאינם".

יבזורי אף התייחס לדבריו של אדלשטיין, לפיו הנבחרת צריכה להראות יותר נחישות: "תפקיד של מאמן זה אף פעם לא להיות מרוצה ולראות תמיד את מה אפשר עוד לתקן ולהוסיף, הוא עושה את זה טוב ואני מאמין שאנחנו בדרך הנכונה. אין לי בעיה שמסתכלים עליי יותר אחרי החתימה במכבי תל אביב, אני רק מקווה להיות על המגרש ולהצדיק את העניין הזה. אני מאמין שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully