וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן שושן הצטרף לאימוני כפר סבא, נעים בוחן אפשרות להחתימו

4.8.2015 / 20:14

כפר סבא מחפשת שחקן התקפה ושחקן מכבי נתניה בעונה שעברה עשוי לענות על הדרישות. בכל מקרה יצורף גם קשר אחורי זר. לופס וצ'יבוטה לא יהיו בסגל למפגש עם הפועל רעננה בגביע הטוטו

one

עמית בן שושן, ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה, החל להתאמן בשורות הפועל כפר סבא וינסה להרשים את המאמן פליקס נעים כדי להשיג חוזה. בכפר סבא מחפשים עוד קשר אחורי ושחקן קדמי ובן שושן יכול להתאים לדרישות. בכל מקרה, מתכוון המאמן לצרף גם קשר אחורי זר.

החלוץ החדש הוגו לופס נחת היום (שלישי) בישראל, עבר בדיקות רפואיות וערך אימון ריצה קל, אך לא יהיה בסגל למשחק גביע הטוטו מחר מול הפועל רעננה. הקשר הקונגולזי מאוויס צ'יבוטה ינחת בארץ הלילה, אבל גם הוא לא יהיה בסגל למשחק.

אחרי שהפסידה ביום ראשון להפועל באר שבע בטדי, מקווים בכפר סבא להופעה טובה יותר במשחק אותו תארח במושבה, בגלל שאיצטדיון לויטה בכפר סבא עדיין לא מוכן לאירוח משחקים בליגת העל.

נעים יערוך שלושה שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח מול באר שבע: שוער המשנה בן רהב יקבל דקות ראשונות, בן כוואז יפתח במקום טל בנש ולירן ג'אן במקום עמיר נוסבאום. אחרי שהאוהדים החרימו את משחק החוץ מול באר שבע בשל מחירי הכרטיסים, רוצים בקבוצה להרגיש אותם מחר כהכנה לקראת החזרה לליגת העל.

עמית בן שושן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ירשים את פליקס נעים? בן שושן/ברני ארדוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully