וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה מכירת קהינדה ממכבי ת"א למוסקרון תמורת כחצי מיליון יורו

אחרי מכירתו של בן רייכרט, האלופה הישראלית תכניס לקופתה סכום בלתי מבוטל נוסף. החלוץ הניגרי שהושאל בעונה שעברה להפועל עפולה, יצטרף לאופיר מרציאנו במדי הקבוצה הבלגית

יוסי ציפקיס

סוכמה עסקת מכירתו של לנרי קהינדה ממכבי תל אביב למוסקרון הבלגית. הצהובים ניהלו לאחרונה מגעים עם המועדון שנרכש לאחרונה על ידי קבוצת משקיעים בראשותו של פיני זהבי והיום (שלישי) המגיעים הבשילו לכדי עסקה.

מוסקרון תשלם לאלופה הישראלית כחצי מיליון יורו. העסקה הזו אגב, מגיעה באותו יום בו מכבי תל אביב מכרה את בן רייכרט להפועל תל אביב תמורת מיליון יורו. בסך הכול הצהובים הכניסו לקופה כמיליון וחצי יורו.

קהינדה שהה לאחרונה עם הנבחרת הצעירה של ניגריה ולא פתח את האימונים עם מכבי תל אביב. לחלוץ היה חוזה אצל הצהובים עד קיץ 2016 ובקרית שלום הבינו שלא ירוויחו עליו אם לא ימכרו אותו בקיץ הנוכחי. הניגרי בן ה-21 ישתף פעולה עם אופיר מרציאנו, שעבר למוסקרון בעצמו לפני כמה שבועות.

קהינדה הצטרף למכבי תל אביב בדצמבר 2012 ושיחק בקבוצת הנוער שלה. בהמשך הוא הושאל להכח עמידר רמת גן ובעונה האחרונה נשלח לתקופת השאלה נוספת, הפעם בהפועל עפולה. הוא הבקיע 20 שערי ליגה, 4 בגביע המדינה ו-5 בגביע הטוטו.

שחקן הפועל עפולה לנרי קהינדה. מגד גוזני
ממריא לאירופה. קהינדה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully