וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צפויה לרדת מאופציית מרקוס רודן

4.8.2015 / 9:59

בשיחה שנערכה בין ראשי המועדון, ולאחר בחינה מחודשת על מועמדותו, הוחלט לבחון אופציות אחרות. שובל גוזלן לא סובל מפריקת כתף, רשימת המועמדים של רוני לוי הצטמצמה

one

האם מכבי חיפה יורדת מהאפשרות להחתים את קשר אלפסבורג מרקוס רודן? על פי התרשמות נוספת שערכו ראשי המועדון על השחקן, נראה כי התשובה היא חיובית. במהלך שיחה שהתקיימה אתמול במועדון בנוגע לרודן, התברר כי הירוקים נוטים להחתים שחקן אחר, וזאת על אף שלאחרונה הוגשה הצעה רשמית לקשר השבדי.

גורם במכבי חיפה הודה אתמול ש"שיש לנו מספר מועמדים נוספים, וככל הנראה נחתים שחקן אחר, גם אם זה ייקח זמן. אנחנו לא מתכוונים להתפשר. אנחנו רוצים למצוא את השחקן הטוב ביותר שנוכל להביא במסגרת התקציבית". קשר לבסקי סופיה, הבולגרי ולדימיר גאדז'ב (28), הוא אחד המועמדים, על אף שהמאמן רוני לוי בספק אם הוא ברמה מספיק גבוהה.

מרכוס רודן שחקן אלפסבורג. GettyImages
"אנחנו לא מתכוונים להתפשר". רודן/GettyImages

בנושא אחר: החלוץ שובל גוזלן ייבדק היום בעקבות המכה שקיבל אתמול בכתפו, שאחריה נאלץ לנטוש את האימון. מבדיקה ראשונית נראה אינו סובל מפריקת כתף. גוזלן נמצא במעקב של הצוות הרפואי, שיחליט מתי להחזירו לאימונים. כזכור, רוני לוי הטיל וטו על שחרורו של גוזלן ממכבי חיפה, כשיחד עם זאת הבהיר שהוא לא מעוניין לשחרר גם את אלון תורג'מן, שמתוך שיחה הבין כי בונים עליו לעונה הקרובה. יש לציין כי מכבי חיפה ממשיכה בחיפושים אחר חלוץ. חביב חביבו מקאן ומתיו דוהמל מקון הם שניים מהמועמדים המובילים של רוני לוי, שצמצם את הרשימה לחמישה שחקנים.

במועדון סבורים כי הבלם מארק ואליינטה, שעדיין מתקשה לחזור לכושר משחק, יהיה בכושר משחק מלא עד לפתיחת הליגה, ואף ישדרג את מרכז ההגנה. "זה נכון שהוא עדיין לא בכושר מלא, אבל אחרי הפציעה שעבר, כל שחקן צריך זמן להתאושש", אמרו במועדון.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יהיה בסדר. גוזלן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully