וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שובל גוזלן נפגע בכתפו ונטש את האימון

3.8.2015 / 21:00

החלוץ ספג מכה בכתף וטופל על ידי הצוות הרפואי, באימון שהתנהל תחת אור הזרקורים. שחקנים בקבוצה: "ואליינטה חלוד ומרוחק, נעזור לו להתאקלם". עסקת גיהואטה תקועה בשלב זה

one

שובל גוזלן נפגע הערב (שני) בכתפו במהלך אימון מכבי חיפה. החלוץ ספג מכה, נטש את האימון וקיבל טיפול על ידי הצוות הרפואי. האימון התנהל בכפר גלים תחת אור הזרקורים, לאחר שהחל באיחור של שעה עקב החום הכבד.

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי הבלם מארק ואליינטה עדיין לא מרשים באימונים, ועושה רושם כי ייקח לו זמן רב להיכנס לכושר משחק. במכבי חיפה מאמינים כי בעוד שבועיים ואליינטה ייראה טוב יותר, אלא שחלק מהשחקנים טוענים כי הבלם הספרדי עדיין לא מתאקלם ונראה כי קשה לו להשתלב בקבוצה. במועדון מקווים שמדובר בהשפעה של כושר המשחק ותקופת ההתאקלמות הקצרה שהוא צריך לעבור.

ואליינטה נכח בחנות הגרנד קניון ביום חמישי, יחד עם ניקולה דרינצ'יץ', אבל עזב כעבור מספר דקות בגלל סיבה אישית. "ואליינטה עדיין חלוד, נצטרך לעבוד קשה בשביל לגרום לו להיכנס לעניינים", אמרו שחקנים בקבוצה. "בינתיים הוא נראה מרוחק. נקווה שעל המגרש נראה אדם אחר לגמרי".

מארק ואליינטה שחקן מכבי חיפה ביציע. יוסי ציפקיס
מתקשה להתאקלם. ואליינטה/יוסי ציפקיס

חיפה החליטה להחתים את אחד הבלמים הזרים שנבחנו אצלה - הבלם הקמרוני ז'רום גיהואטה או הקשר הגמבי חמזה בארי, אלא שנראה כי היא מנסה ליצור עסקה במסגרתה תסכם עם קבוצה מליגת העל על השאלתם עוד לפני שיחתמו בקבוצה. גיהואטה כבר סיכם לשלוש שנים במכבי חיפה, אך במועדון ניסו לבצע עסקה שכוללת את השאלתו לבני יהודה. כרגע העסקה תקועה ולא בטוח שיעבור לקבוצה.

למרות גילו, גיהואטה כבר הספיק לרשום שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של קמרון ושיחק בליגה הצרפתית השנייה. קבוצתו המקצוענית הראשונה הייתה טור, ובעונה האחרונה רשם 18 הופעות (מתוכן 14 בהרכב) במדי ולנסיין, בה שיחק בעבר מאור מליקסון. כעת הוא נחשב לשחקן חופשי. בחיפה בודקים כעת את עלויות העסקה של בארי, שחקנה של וואלטה המלזית, ואם יתאים יושאל.

ומי עוד יהיה בסגל העונה? אתמול עצרה חיפה את המגעים עם שחקני רכש באירופה ותחזור לנהל מגעים היום. לוי היה רוצה מאוד להחתים את קשר אלפסבורג מרקוס רודן וחלוץ ראן חביב חביבו, והעביר את המסר הזה גם להנהלה. "עכשיו הכל תלוי בנושאים כספיים", אמרו במועדון. לוי בודק גם שחקנים אחרים, למקרה שהמגעים לא יבשילו. שכרו של רודן לא יהווה מכשול, אך בחיפה צריכים להגיע לסיכום על רכישת כרטיסו של הקשר בן ה-24. העובדה שמדובר בקשר צעיר רק מחזקת את ההחלטה להחתימו.

(עדכון ראשון: 12:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully