וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האמריקאי או די אנוזיקי במו"מ מתקדם עם הפועל ירושלים

באיטליה מדווחים כי הסנטר (24, 2.03), מלך הריבאונדים של הליגה האיטלקית בשתי העונות החולפות, עשוי להצטרף לאדומים. בעונה שעברה העמיד ממוצעים של 11.5 נקודות ו-11 ריבאונדים. צפו בביצועיו

אתר רשמי

בוידאו: הביצועים של אנוזיקי מהקולג'

הפועל ירושלים ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הבאה, ונראה שהיא לא מסתפקת בשלוש ההחתמות שכבר ביצעה בקו הקדמי. על פי דיווחים שמתפרסמים היום (שני) באיטליה האדומים מנהלים מגעים מתקדמים עם הגבוה האמריקאי או די אנוזיקי, ששיחק בעונה שעברה באבלינו האיטלקית. אנוזיקי (24, 2.03), בן לזוג ניגרים שהיגר לארצות הברית, נחשב למשאבת ריבאונדים של ממש. הוא הוביל את הליגה האיטלקית בריבאונדים בשתי העונות האחרונות, בהן שיחק באבלינו ובפזארו. בעבר זכה פעמיים גם בתואר מלך הריבאונדים של המכללות, שם שיחק במשך ארבע שנים במכללת סיינה.

או די אנוזיקי במדי אבלינו. טוויטר, אתר רשמי
בדרך לירושלים? אנוזיקי/אתר רשמי, טוויטר

העונה שעברה הייתה עונת הרוקי של אנוזיקי באירופה. הוא חתם לעונה בפזארו והצטיין ען 14.3 נקודות ו-13 ריבאונדים למשחק, שהקנו לו מקום באולסטאר של הליגה. בתום העונה הוא חתם בשטרסבורג, אך התקשה להתאקלם בצרפת וחזר כעבור זמן קצר לליגה האיטלקית, בחוזה עד תום העונה באבלינו. בעונה שעברה העמיד אנוזיקי ממוצעים של 11.5 נקודות (62% אחוז מהשדה, 52.8 אחוז מהעונשין) ו-11 ריבאונדים, ששוב הספיקו לו כדי להיות מלך הריבאונדים של הסרייה A.

בירושלים חתומים נכון לעכשיו שלושה סנטרים: דיאור פישר, יינסי גייטס וג'וש דאנקן, שיכול לשחק גם בעמדה 4. במקביל, האדומים עדיין מחפשים רכז. באירופה דווח אתמול כי ירושלים נמצאת במגעים עם וולטר הודג' וקליף המונדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully