וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבולגריה מאשימים: "העבירות הברוטאליות של אשדוד היו במטרה לפצוע". שפטו בעצמכם

בבולגריה ביקרו את סגנון המשחק האגרסיבי של שחקני אשדוד, שהוביל כביכול לאירועים החריגים: צפו בלקט של עבירות קשוחות מצד שחקניו של לחמן. וגם: הרקורד הבעייתי של החוליגנים הבולגרים שתקפו

אתר רשמי

אם באשדוד הופתעו מהאירועים החריגים אמש (ראשון) במפגש הידידות עם צסק"א סופיה, בבולגריה אפילו לא הרימו גבה. המוניטין הפרובלמטי של הגרעין הקשה של אוהדי צסק"א, שכלל אינספור מקרי ונדליזם, עימותים עם המשטרה ועם קהלים אחר, ידוע לכל. הפעם, כך נראה, בבולגריה מתכוונים להבליג. בבוקר שאחרי המשחק הבולגרים בעיקר ניסה להרגיע את הרוחות.

"זו סיטואציה מאוד לא נעימה, אבל אנחנו חייבים לזכור שבהמשך העונה צפויות לנו יריבות עוד יותר קשוחות", אמר המאמן חריסטו יאנב. "הבקשה שלי לאנשים שתומכים בנו ועומדים מאחורינו היא לכבד יותר ולהיות סבלניים יותר. עכשיו אנחנו צריכים להתרכז במשחקים הבאים ולנקוט בצעדים הכרחיים בנוגע לקהל שהתפרע".

יאנב הוסיף לגבי המשחק עצמו כי "אני מרוצה. הישראלים שיחקו לא רע ויצרו מצבי הבקעה, אבל היינו טובים יותר".

צפו בתיעוד נרחב יותר מאירועי אמש

עם זאת, בתקשורת הבולגרית ביקרו את ההתפרעות, אך דאגו לציין כי "מלחמת שוורים ברוטלית מצד הישראלים גררה תגובה מוגזמת".

אחד האתרים בבולגריה קיבץ 17 עבירות של שחקני אשדוד מהמשחק והעביר ביקורת על הסגנון של השחקנים הישראלים. "משחק ה'ידידות' הופסק אחרי פריצה של אוהדים, שהיו מאוד מתוסכלים מהקשיחות של השחקנים הישראלים", כך נכתב, "קיבצנו 'רק' 17 עבירות ברוטאליות של שחקני אשדוד, שרובן בוצעו בצורה מכוונת בניסיון לפגוע בשחקני יריב. אלה רק חלק מהעבירות שתועדו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו: לקט עבירות של שחקני אשדוד

"האוהדים של צסק"א סופיה זעמו על המשחק הברוטאלי של היריבה הישראלית, שהביאה להרחקה של שלושה שחקנים מהסגל שלהם", נכתב באתר 'ספורטאל', שהביא את התיעוד המצולם לאירוע החריג. "מה שגרם לפריצה למגרש הייתה בעיטה אכזרית של שחקן ישראלי בגולובודוב מצסק"א, שגררה הרחקה מיידית. בתוך שניות אוהדי צסק"א שטפן את כר הדשא".

אגב, מי שנכח ביציעים הוא שחקן העבר אמיל ולב, ששיחק בישראל מסוף שנות השמונים עד אמצע שנות התשעים, כולל ארבע עונות במדי אשדוד. ולב אמנם מעולם לא שיחק או אימן בצסק"א, אך על פי דיווחים בתקשורת המקומית "זכה ליחס אוהד ולחיבוק חם מצד שתי הקבוצות. הוא הוכיח שגם בערב מתוח כזה היו רגעים סימפטיים".

עיתונאי בולגרי שנכח במקום כתב בטוויטר כי בניגוד לדבריו של מנכ"ל מ.ס אשדוד רפי נידם, לפיו היו קרוב ל-7,000 אוהדים בולגרים ביציעים שמאות מתוכם פרצו למגרש, בפועל היו באצטדיון רק מאות בודדות, והתוקפים היו עשרות.

שחקני מ.ס אשדוד עם שחקני צסק"א סופיה. הפייסבוק של צסק"א סופיה, אתר רשמי
בבולגריה מפנים אצבע מאשימה. שחקני אשדוד אמש/אתר רשמי, הפייסבוק של צסק"א סופיה

הסרטון החריג הפך עד מהרה ללהיט ברשת. ב'ספורטס אילוסטרייטד' נכתב: "דברים שלא רואים כל יום - שחקנים ממועדון הכדורגל הישראלי אשדוד נרדפו על ידי אוהדי צסק"א סופיה ששטפו את המגרש. אחד האוהדים השליך מה שנראה כמו בקבוק מזכוכית לעבר שחקן אשדוד, אך לא פגע בו".

בחשבון הטוויטר 'פלאנט פוטבול' נכתב: "סצינות אימה בסופיה: אוהדים תקפו שחקני ישראלים במהלך משחק ידידות", ובמקומות אחרים צוין כי "סקנדל כזה לא נראה הרבה זמן".

צסק"א סופיה, הקבוצה המצליחה והמעוטרת בתולדות הכדורגל הבולגרי, נשרה לאחרונה לליגה השלישית בבולגריה בעקבות קשיים כלכליים עצומים. האוהדים שלה, ובמיוחד הגרעין הקשה שנקרא Sector G, נודע בשל האירועים האלימים בהם היה מעורב בעבר. לפני חמש שנים, במשחק ידידות אחר, האוהדים פלשו גם כן למגרש וניסו לתקוף את שחקני היריבה, אך כוחות האבטחה התערבו בזמן וסיכלו זאת. לפני שנתיים הם פרצו באישון לילה למשרדי ההתאחדות הבולגרית, ניפצו חלונות, זרעו הרס וניסו לשרוף אותה כליל. אגב, אותם חוליגנים הפגינו בעבר תוקפנות לא רק כלפי שחקנים יריבים, אלא גם כלפי שחקנים מהקבוצה שלהם. בשנה שעברה, אחרי הפסד ללבסקי בדרבי, הם ניסו לפרוץ לחדר ההלבשה ולהכות אחדים מהם ללא ההצלחה. דגל המפלגה הנאצית הונף מספר רב של פעמים ביציעים.

אוהדי צסק"א מתפרעים לפני חמש שנים

והנה הם הורסים את משרדי ההתאחדות

נאבקים במשטרה

תוקפים את שחקני לבסקי סופיה

ואפילו נאבקים זה בזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully