וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עקץ: "ארסנל התגוננה עם עשרה שחקנים". ונגר סירב ללחוץ לו יד

ארסנל זכתה במגן הקהילה אחרי 0:1 על צ'לסי, ונגר חמק ממוריניו והודה שלקבוצתו היה "תסביך צ'לסי", מאמן הבלוז ביקר את ארסנל: "השאירה את השיטה שלה בחדר ההלבשה". וגם: ונגר מתייחס לשמועות על בנזמה

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
רגע מתוק. ונגר/GettyImages

ארסן ונגר אומנם גבר היום (ראשון) לראשונה בקריירה שלו על יריבו המר ז'וזה מוריניו, כשארסנל ניצחה 0:1 את צ'לסי בוומבלי וזכתה במגן הצדקה. אבל גם בשמחת הניצחון מאמן התותחנים סירב ללחוץ ידיים עם מוריניו בסיום המשחק, כשמצלמות הטלוויזיה הראו את ונגר חומק פעמיים ממפגש עם מאמן צ'לסי, שבאופן מופגן לחץ את ידי כל שחקני ארסנל. לאחר מכן מוריניו זרק ליציע צ'לסי את מדליית המפסיד שלו. "חיכיתי לאנשי הצוות של ארסנל, ועמדתי בנקודה שבה רק מי שרוצה לפספס אותי אכן פספס אותי", אמר מוריניו.

לאחר מכן אמר מוריניו: "היינו הקבוצה הטובה יותר. יזמנו יותר, שלטנו במשחק, החזקנו בכדור, ארסנל התגוננה עם עשרה שחקנים, הם שמו את כולם מאחור והיו מאורגנים, מגיעות להם ברכות. היו להם כמה הזדמנויות במתפרצות, בעוד אנחנו שיחקנו מאורגן. הם שיחקו בצורה טקטית, ועלו ליתרון בלי שום סיבה. הם השאירו את השיטה שלהם בחדר ההלבשה.

"השנה יהיה קשה לזכות באליפות בפרמיירליג. יש לקבוצות אחרות יכולת גדולה להשקיע כסף, בעוד אנחנו נותרנו באותו סגל. אבל ננסה לזכות שוב".

ונגר עצמו סירב להתייחס לאי לחיצת היד למוריניו, ואמר: "שיחקנו עם מעצור לפרקים, אולי היה לנו קצת תסביך צ'לסי. עלינו ל-0:1, וניסינו קצת יותר מדי לשמור על היתרון, אבל ממש רצינו את הניצחון הזה". אגב, ונגר נשאל על הדיווחים בספרד לפיהם ארסנל מעוניינת בקרים בנזמה, ואמר: "באמת, לא".

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. רויטרס
מתסכל. צ'לסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully