וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: פיורנטינה ניצחה 1:2 את ברצלונה, שער נהדר לבנטקה בניצחון ליברפול

הקבוצה של פאולו סוזה הצליחה לנצח את אלופת אירופה בגביע האלופות ולאחר צמד של ברנרדסקי, לואיס סוארס כבש לבארסה. שער גדול לכריסטיאן בנטקה ב-1:2 של ליברפול מול סווינדון

עריכת וידאו: מרום שפיצר

משחק ההכנה הרביעי והאחרון של ברצלונה במסגרת גביע האלופות הבינלאומי 2015 נערך הערב (ראשון) בפירנצה. הטרבליסטית הספרדית הפסידה 2:1 לפיורנטינה המקומית ולמאמנה פאולו סוזה.

את שני השערים לוויולה כבש פדריקו ברנרדסקי ועשה את זה מוקדם מאוד. הראשון הגיע כבר בדקה הרביעית כשבוחרה ואלרו הגביה לברנרדסקי בתום התקפה יפה והוא נגח פנימה. השער השני הגיע כעבור שמונה דקות, כשהפעם המבשל היה לא אחר מאשר חואקין הוותיק והוא עשה את זה בצורה נהדרת. בארסה הצליחה לצמק בדקה ה-17 עם שער של לואיס סוארס לאחר בישול יפה של איבן ראקיטיץ', אבל זה לא הספיק לאלופה הספרדית לחזור לעניינים.

ליברפול המשיכה לשמור על המאזן המושלם שלה במשחקי ההכנה לקראת העונה שבפתח גם הערב, כשניצחה 1:2 את סווינדון טאון מהליגה השלישית בטיבה באנגליה. שחקני הרכש הנוצצים של המייטי רדז, כריסטיאן בנטקה ורוברטו פירמינו, לבשו לראשונה את מדי הקבוצה כשפתחו בהרכב.

החלוץ הבלגי, שהגיע מאסטון וילה הקיץ, אף התכבד בשער במשחק הראשון שלו בקבוצה, ועוד איזה שער. בנטקה הוריד כדור עם החזה ושלח פצצה לחיבורים בדקה ה-48. ג'ונתן אוביקה השווה את התוצאה בדקה ה-63, אך אולוואסיי אוג'ו בן ה-18, שהחליף את בנטקה, החזיר את היתרון לליברפול עם שער מאוחר בדקה ה-87.

* גלאטסראיי גברה על אינטר 0:1 בטורק טלקום ארינה, הודות לשער של ווסלי סניידר בדקה ה-54, אותו בישל לוקאס פודולסקי, שפגש את קבוצתו בעונה החולפת. סטבן יובטיץ', שעבר לאינטר ממנצ'סטר סיטי, נכנס לבכורה שלו במדי הנראזורי.

* במשחק הכנה נוסף, ורדר ברמן ניצחה 1:2 את ווסטהאם מצמד של חלוץ הרכש, אנתוני אוג'ה. דיאפרה סאקו כבש מנגד.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. GettyImages
אוהד בארסה מנסה להתקרב לסוארס/GettyImages
פדריקו ברנרדסקי שחקן פיורנטינה. GettyImages
ברנרדסקי חוגג/GettyImages
פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
יכול לחייך, סוזה הערב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully