וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראן גונסאלס התחיל להיבחן בבית"ר, מוראר ייעדר 6-8 שבועות

2.8.2015 / 10:54

הבלם הספרדי נחת בישראל. במועדון כועסים על הרומני, שלא סיפר על הכאבים מהם הוא סובל כבר שנתיים. מוראר: "לא באתי לגנוב כסף". טביב יחליט לשחרר אותו? עמותת האוהדים: "קוראים לפרק את הפועל תל אביב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הבלם הספרדי פראן גונסאלס, שעל הגעתו הצפויה להתרשמות בבית"ר ירושלים פורסם לראשונה בוואלה ספורט, נחת בישראל והתחיל להתאמן במדי הקבוצה. גונסאלס בן ה-26, שיחק בעונה האחרונה בהרקולס אליקנטה מהליגה השלישית בספרד. במועדון התרשמו מהיכולות שלו על פי הווידאו בו צפו, אבל יקבלו החלטה רק אחרי שיראו אותו מקרוב. יש לציין שהסכום שהוקצב לצוות המקצועי להחתמת בלם זר אינו גבוה, ולכן הוחלט לנסות להמר עליו.

הקשר הרומני ולאד מוראר עבר הבוקר בדיקות ומהן עולה שהוא זקוק לניתוח בבטנו כדי לטפול בדלקת ממנה הוא סובל. אחרי הניתוח, מוראר יזדקק למנוחה בת כחודש, ורק לאחר מכן הוא יתחיל להתאמן. המשמעות היא שהרומני שהגיע בקיץ מאוניברסיטטה קלוז', ייעדר 6-8 שבועות. במועדון כועסים בגלל שמוראר סבל מכאבים דומים בשנתיים האחרונות ולא דיווח על כך כשהגיע. אלי טביב יחליט בימים הקרובים אם להמתין לו עד שיחזור, או לשחרר אותו.

כבר מספר שבועות מוראר שומע שכועסים עליו וטוענים כי לא היה כן עם המועדון. בשיחות עם אנשי המועדון סיפר השחקן כי "התמודדתי עם זה בעבר ושיחקתי את כל המשחקים של קלוז' באופן מלא בחלק האחרון של העונה, כולל בגמר הגביע נגד סטיאווה. אני מאוד רוצה להצליח כאן ומוכן גם לממן את הניתוח ולהוכיח שאני שווה את ההשקעה ויכול לתרום לבית"ר ירושלים. באתי לכאן כדי להצליח ולהרים את הקריירה שלי, שום דבר אחר לא מעניין אותי, חבל שכל מיני אנשים מלכלכים ומנסים לפגוע, זה לא מכובד, אני מוכן לחתום גם על סעיף של התרת חוזה אם לא אחלים אחרי הניתוח, לא באתי לכאן לגנוב כסף".

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מצא את הבלם שהוא מחפש? דראפיץ'/יוסי ציפקיס

עמותת האוהדים של בית"ר הגיבה לאירועי המשחק בבלומפילד אתמול וטוענת ליד מפלה מצד התקשורת כלפי הפועל תל אביב. בהודעה שהוציאה העמותה נכתב: "מבחיל, מזעזע, מרעיד את אמות הסיפים. שוב הפושעים האדומים משער חמש תוקפים שחקן צהוב ושוב התגובה ש-ת-י-ק-ה רועמת מעדר הצבועים שמשחרים לטרף כשמדובר בבית"ר ירושלים.

"אנו קוראים לפעול ביד ברזל נגד הפועל תל אביב ולפרק את המועדון האפל והנפשע הזה. המועדון שחלק מבעליו הם החוליגנים באוהדי הכדורגל בישראל, עמותת האדומים שממשיכה לגדל בגנה אנשים כמו 'פואד', סוקולובסקי וחיות אדם נוספות.

"התעוררנו הבוקר לבוקר מחריד, שבו הפוליטיקאים המתנשאים ורודפי הפרסום נאלמו דום ומקבלים את האלימות הנפשעת אמש בבלומפילד, לא ראינו את חבורת שופכי הדם כמו ח"כ רזבוזוב מזדעקים לבדוק את שלומו של מיטרוביץ', לא ראינו קריאה של זהבה גלאון לכנס בדחיפות את ועדת החינוך של הכנסת, לא שמענו את קולה של שרת הספורט מירי רגב או את קולו של יו"ר ההתאחדות, עופר עיני מגנה את האלימות, לא שמענו את תובע ההתאחדות מחפש סעיפים לחומרה להעמיד את הפושעים באדום לדין.

"וחורה מכל השתיקה התקשורתית הרועמת וציון האירועים בשולי הכותרות ולא במרכזן.

"וישאל השואל האם דין פגיעה בשוער על אדמת בלגיה לא שווה כדין פגיעה בשחקן על אדמת ישראל? האם קריאות גזעניות במשחק דרבי אינן ראויות להתייחסות ולענישה? מדוע דין אחד לכולם ודין אחד לבית"ר? אנחנו את מפגן הצביעות לא יכולים להכיל עוד - נחנקנו!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully