וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: חיים סילבס שוקל לצרף בלם זר על חשבון חלוץ זר

בעקבות היעדרותו הממושכת של יניב לביא בקבוצה עשוים להחתים על משבצת הזר החמישי שחקן הגנה למרות התכנון לחפש חיזוק להתקפה, ומקווים ששחר הירש ישוחרר ממכבי חיפה. בבאייב על ה-0:0 עם נתניה: "הדברים יתחברו"

הפועל רעננה סיימה אמש (שבת) בתיקו 0:0 חלש, נגד מכבי נתניה, בפתיחת משחקי גביע הטוטו. תוצאת המשחק התקבלה בקבוצה שוויון נפש, הן בשל העובדה שלקבוצה חסרו מספר שחקנים, בעיקר בחלק האחורי, וגם בגלל שמדובר במשחק ראשון רשמי לעונה, שגם התקיים תחת החום הכבד ששרר אמש במגרש. כבר ביום רביעי הקרוב, תתארח רעננה אצל הפועל כפר סבא, במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו.

"ההרגשה היא בסך הכל טובה, זה מחזור ראשון, אמנם לא בליגה, אבל משחק רשמי", סיכם הקשר אלי בבאייב בסיום. "היה משחק שקול, קשה, משחק שהגענו בו לפחות מצבים, אבל זאת שאלה של זמן. הדברים האלו יתחברו ואני מאמין שיהיה בסדר כבר במשחק הבא. לגבי החיבור עם השחקנים החדשים, כולם אחלה חבר'ה, ואנחנו מסתדרים טוב".

רומאריו פירס שחקן מכבי נתניה מול אלי בבייב שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
"היה משחק שקול, קשה". אלי בבאייב/קובי אליהו

המאמן חיים סילבס נאלץ להסתדר אתמול ללא צמד הבלמים הבכירים שלו, זאב חיימוביץ' שחוזהו לא עבר בבקרת התקציבים ויניב לביא, שעבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו וצפוי להיעדרות של כחודשיים. בקבוצה מודאגים מפציעתו של לביא, וכרגע לא ברור מה יהיה מצבו הבריאותי והגופני של הבלם הוותיק כשיחזור מהפציעה. צריך לזכור שלביא, בן ה-38, למעשה כמעט ולא עשה הכנה לעונה, שכן נפצע כבר באחד האימונים הראשונים, אחרי החזרה מהפגרה.

בשל היעדרותו הצפויה של לביא וכן חוסר הוודאות לגבי מועד חזרתו, החלו לאחרונה בצוות המקצועי לשקול הבאת בלם נוסף לסגל, ככל הנראה זר. כרגע יש לרעננה ארבעה זרים והכוונה היתה להביא חלוץ זר נוסף. כעת כאמור יחפשו גם שחקני הגנה ואם ימצא הבלם הזר, שיתאים מקצועית ומבחינה תקציבית הוא עשוי להיות מוחתם.

בקבוצה ממשיכים לעקוב בדריכות אחרי שחרור השחקנים הצפוי במכבי חיפה, כאשר שני החלוצים שובל גוזלן ושחר הירש נמצאים חזק על הפרק. העדיפות ברעננה היא להחתים את הירש, במידה וישוחרר ואז גם אפשר יהיה למלא את משבצת הזר החמישי עם בלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully