וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

57 דקות לעידן ורד בתיקו של הכוכב האדום, ניצחון לסייף ואלחמיד

פתיחת העונה החלשה של הקבוצה מבירת סרביה נמשכת והפעם היא הסתפקה ב-1:1 בלבד נגד רדניצקי בבית. ורד הוחלף 12 דקות בתוך המחצית השנייה. גנט והישראלים שלה גברו 0:1 על גנק

ברני ארדוב

בווידאו: השער של רדניצקי נגד הכוכב האדום הערב

* עידן ורד שיחק 57 דקות בתיקו המאכזב של הכוכב האדום בלגרד 1:1 נגד רדניצקי בבית. הקשר הישראלי פתח בהרכב לראשונה בליגה, והוחלף בדקה ה-57 על ידי מיכאילו ריסטיץ'. הכוכב האדום פיגרה במשך דקות ארוכות לפני שלוקה יוביץ' הצעיר איזן בדקה ה-87. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן היא קיבלה הזדמנות למהפך, אבל אלכסנדר קאטאי החמיץ פנדל.

הכוכב האדום ממשיכה עם פתיחת העונה החלשה שלה; זה התחיל עם הדחה ממוקדמות הליגה האירופית על ידי קאירט אלמטי הקזחית, נמשך עם 0:0 נגד העולה החדשה והצנועה מטאלאץ בשבוע שעבר והמשיך עם איבוד הנקודות הערב. בחמישה משחקים רשמיים, כולם נגד קבוצות חלשות ממנה על הנייר, לכוכב האדום יש ניצחון בודד, 2:6 על OFK בלגרד במחזור הפתיחה של הליגה.

* קני סייף שיחק 24 דקות וחאתם עבד אלחמיד שיחק 7 דקות בניצחון של גנט 0:1 על גנק במחזור השני בבלגיה. סייף נכנס כמחליף בדקה ה-66 במקומו של מוזס סיימון הניגרי ואלחמיד ערך בכורה כשהוא החליף את ברכט דייאחרה בדקה ה-83. שילוב יפה בין השניים כמעט הביא ל-0:2 בתוספת הזמן, אבל אלחמיד נעצר אצל השוער האורח לאסלו קוטלס. רמי גרשון הפצוע נעדר משורות האלופה הבלגית, לה ארבע נקודות משני משחקים.

* הקשר אופיר קריאף שיחק 45 דקות ב-0:5 של לאס פלמאס על מנסאחרו מהליגה השלישית בספרד. קריאף, שנבחן כבר כבר יותר משבוע בשורותיה של העולה החדשה לליגה הבכירה בספרד, נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ואף רשם בעיטה למשקוף בדקה ה-78.

* טוטו תמוז לא נכלל בסגל של פטרולול פלוישט, שנפרדה ב-2:2 מקונקורדיה במחזור הרביעי בליגה הרומנית. לפטרולול זה היה תיקו שלישי העונה והיא מוסיפה להיות מדורגת במקום האחרון עם מינוס שלוש נקודות, אחרי שממאזנה הופחתו שש נקודות.

אופיר קריאף באימון לאס פלמאס. חשבון הטוויטר הרשמי של לאס פלמאס, אתר רשמי
ממשיך להיבחן. קריאף/אתר רשמי, חשבון הטוויטר הרשמי של לאס פלמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully