וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: בניון סובל מפציעה בקרסול, דודו ביטון בספק לדרבי

גביע הטוטו יוצא מחר לדרך: חלוץ האדומים סובל ממתיחה קלה במפשעה, חביב אוחיון עשוי למלא את מקומו של חואן פבלו הפצוע. קפטן מכבי חיפה לא צפוי לפתוח מול הפועל חיפה בשל פציעה קלה

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יפתח עם ההרכב החדש מול 20 אלף אוהדי. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

14:12: מכבי חיפה: יוסי בניון סובל מפציעה קלה בקרסול, הקפטן לא צפוי לפתוח בדרבי וייתכן שישולב במהלך המשחק. (איציק יצחקי)

13:25: מכבי תל אביב: סלאבישה יוקאנוביץ' צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, לעומת זה שפתח בהפסד לויקטוריה פילזן השבוע. עומרי בן הרוש, איתן טיבי וניקולה מיטרוביץ' שלא שיחקו, וגם ברק יצחקי ואבי ריקן שנכנסו כמחליפים, עשויים לפתוח הפעם. המאמן שוקל ברצינות גם לפתוח עם השוער הצעיר בן ה-17, חביב אוחיון, במקום חואן פאבלו שסובל מכאבים בגב. גילי ורמוט ישחק לראשונה מול האקסית?

"אני מבין היטב את החשיבות של המשחק, לאוהדים ולקבוצה", אמר יוקאנוביץ'. "זה הדרבי הכי גדול בישראל. אספתי מידע על הפועל תל אביב, אני יודע שיש לה שחקנים רבים וזה סגל שונה לגמרי ממה שהיה שם אשתקד, יש להם מאמן חדש, אני מבין מצוין כמה חשוב שתהיה לנו הופעה טובה בדרבי אבל בשלב הזה גביע הטוטו הוא תחרות פחות חשובה עבורינו". (רענן ברנובסקי)

13:20: הפועל תל אביב: גם בן אלגרבלי ייעדר מחר בהפועל תל אביב, לאחר שהפועל באר שבע הציבה דרישה לקבל עליו דמי השבחה של מיליון שקל. (עמית גולדשטיין)

13:15: הפועל רעננה: מצוקת בלמים קשה לחיים סילבס לקראת מכבי נתניה. חוזהו של בלם הרכש זאב חיימוביץ' לא עבר בבקרת התקציבים והוא מחוץ לסגל, כמו גם הבלם יניב לביא שעבר ניתוח ארתרוסקופיה ויחזור בעוד כחודשיים. בשער צפוי לפתוח אריק ינקו, כאשר ארבעת הזרים, עמנואל אמבולה, אליס בקאי, ממאדו צ'אם ואוואנס קאנגווה, יפתחו גם הם בהרכב. (רענן ברנובסקי)

13:00: מכבי חיפה: איסמעיל ריאן תורגל בהרכב מכבי חיפה, בעוד שהקפטן יוסי בניון צפוי לפתוח על הספסל. נראה כי רוני לוי יפתח גם עם חן עזרא, כשאלון תורג'מן קיבל באימון המסכם את גופיית ההרכב השני. (איציק יצחקי)

12:30: מכבי חיפה: הקבוצה במקום הראשון באירופה בגידול כמות הקהל במשחקים, כך על פי בדיקת אתר Staduimdb. האתר ערך השוואה בין 217 מועדונים וגילה כי ממוצע הקהל של מכבי חיפה עלה בקרוב ל-180 אחוז (16,378+ צופים), ועמד בעונה החולפת על 25,545 צופים למשחק.

נתונים מאתר Stadiumdb. מכבי חיפה
נתונים מאתר Stadiumdb/מכבי חיפה

12:10: הפועל תל אביב: דודו ביטון סובל ממתיחה במפשעה, ושיתופו בדרבי התל אביבי נמצא בספק. האדומים מאמינים שהחלוץ יהיה כשיר בכל זאת לשחק. (עמית גולדשטיין)

11:30: מכבי נתניה: הקבוצה לא הצליחה להעביר את השחקנים הזרים בבקרה, ולכן רשמה את המצטרפים החדשים אנדריי מישצנ'קו ומילאן סמיליאניץ' כנבחנים, כך שהם יוכלו ליטול חלק במשחק גביע הטוטו נגד הפועל רעננה. השניים צפויים לפתוח יחד עם השחקנים החדשים הנוספים: ברק לוי, עומר ורד, גאל מרגוליס וטל איילה.

11:20: הפועל חיפה: כ-30 אוהדי הפועל חיפה הגיעו לאימון המסכם לקראת הדרבי. האוהדים הגיעו כדי לתמוך בשחקנים לקראת העונה החדשה אך גם למחות נגד הסחבת בהחתמת אלעד גבאי. (שלמה וייס)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מאור בוזגלו בעדכון מאצטדיון החדש

10:00: פורסמו שעות משחקי גביע הטוטו בשני המחזורים הראשונים של הליגה הלאומית. במוקד המחזור הראשון תתארח ביום שישי הבא ב-16:30 היורדת הפועל פתח תקוה ברמלה אצל הפועל רמת גן, ובמחזור שלאחריו ייפגשו בשישי ב-16:00 העולה הפועל אשקלון והיורדת מ.ס. אשדוד.

9:30: הפועל תל אביב: החלוץ ליביו אנטל, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים, נחת הלילה בארץ כדי לחתום בקבוצה לארבע שנים. גם לוקאס וינטרה אמור לחתום בימים הקרובים.

* הפועל תל אביב תשחק מחר בדרבי עם זר אחד, קלאודיו בובמה, לאחר ששחרורו הבינלאומי של הקפטן מיחאי פינטילי לא הגיע בזמן, ואיסו לינגנה סובל מפציעה. מי שיפתח במרכז המגרש הוא הקשר הצעיר רז נחמיאס. (עמית גולדשטיין)

9:00: מכבי חיפה: כ-20 אלף אוהדים צפויים להגיע מחר לדרבי החיפאי, למשחק הבכורה המחודשת של רוני לוי כמאמן מכבי חיפה. לוי צפוי לעלות עם ההרכב החזק שלו, עם הרכש ניקולה דרינצ'יץ' ועם השוער ולדימיר סטויקוביץ' שיהיה כשיר, אך ללא הבלם מארק ואליינטה שעדיין לא בכושר משחק. (איציק יצחקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully