וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הודיע שלא ישחק בטורניר מונטריאול

השוויצרי ייקח חופשה על מנת להגיע מוכן לאליפות ארצות הברית הפתוחה, שתיפתח ב-31 באוגוסט, ולא יתחרה בטורניר המאסטרס בקנדה. "אני מאוכזב, אבל מקווה לחזור בעתיד לטורניר", אמר פדרר

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
פדרר אחרי גמר ווימבלדון/GettyImages

רוג'ר פדרר הודיע כי לא יתחרה ברוג'רס קאפ במונטריאול מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. הדוברת של איגוד הטניס הקנדי הוציאה הודעה באמצעות הדואר האלקטרוני, בו כתבה שפדרר "רוצה לוודא שיגיע בכושר שיא" לאליפות ארצות הברית, שתתחיל ב-31 באוגוסט.

"אני מאוכזב שלא אשחק במונטריאול כי זה טורניר ועיר שאני תמיד נהנה מהם עם קהל פנטסטי", אמר פדרר בהודעה, "אני מקווה לחזור לשם בעתיד". פדרר, שזכה ב-17 תארי גרנד סלאם, לא התחרה בכלל מאז ההפסד לנובאק דג'וקוביץ' בגמר ווימבלדון ב-12 ביולי. השוויצרי, שיחגוג 34 ב-8 באוגוסט, זכה פעמיים ברוג'רס קאפ ב-2004 ו-2006 והגיע לגמר בשנה שעברה.

"כמובן שאנחנו מאוכזבים מהפרישה של פדרר, כיוון שזה תמיד תענוג לצפות בו משחק", אמר מנהל הטורניר יוג'ן לפייר, "אנחנו יכולים להבין את ההחלטה שלו מפני שהוא תמיד היה נאמן מאוד לטורניר שלנו ונרצה מאוד לראות אותו חוזר אלינו עוד הרבה שנים".הטורניר במונטריאול ייפתח ב-10 באוגוסט ואת מקומו של פדרר בהגרלה הראשית יתפוס ייז'י ינוביץ' הפולני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully