וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.7: וידאל רשמית בבאיירן, במנצ'סטר זועמים על ראמוס

הצ'יליאני חתם לארבע עונות, אנחל די מריה מתרחק מפריס סן ז'רמן, סרחיו ראמוס הרגיז את אנשי יונייטד, צ'לסי מצאה מחליף לפיליפה לואיס, מוריניו מציע לוונגר מחשבון, ברתומאו מקווה שפדרו לא יעזוב את ברצלונה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* ארתורו וידאל חתם רשמית לארבע עונות בבאיירן מינכן. הצ'יליאני ירוויח כ-6.5 מיליון יורו לעונה ויובנטוס, אותה הוא עוזב אחרי ארבע עונות, תקבל עבורו כ-40 מיליון.

* ווטפורד רכשה מאלקמאר את הקשר-חלוץ סטיבן ברחהאוס (23). ההולנדי הגיע תמורת 4.6 מיליון ליש"ט וחתם במדי הצרעות לארבע שנים.

* סטפנו אוקאקה, חלוצה של סמפדוריה שאף זומן לסגל נבחרת איטליה בשנה שעברה, חתם לארבע שנים באנדרלכט הבלגית שרכשה את כרטיסו תמורת 3 מיליון יורו.

* ככה עושים לא מעט כסף: אלצ'ה שידעה שריאל סוסיאדד מאוד מעוניינת בחלוץ ג'ונתאס, רכשה אותו שלשום תמורת 1.5 מיליון יורו ואתמול כבר מכרה אותו לקבוצה הבאסקית תמורת 7.2 מיליון יורו. איך? הברזילאי שיחק באלצ'ה בעונה שעברה כמושאל מפסקארה האיטלקית ולקבוצה הייתה אופציה לרכוש אותו תמורת 1.5 מיליון יורו. זה בדיוק מה שהיא עשתה, רגע לפני שמכרה אותו ברווח גדול. ג'ונתאס כבש 14 שערים בשנה שעברה.

* החלוץ הדני רוני שוורץ, הושאל מגנגאן לברונדבי. לאחרונה יש אופציה לרכוש את שוורץ בן ה-25 בתום העונה.

* אסטון וילה החתימה את חוסה אנחל קרספו, מגן שמגיע מקבוצת קורדובה.

* המגן ריאן טיילור, שעזב את ניוקאסל בסוף העונה שעברה אחרי שש שנים, חתם לעונה אחת בהאל סיטי שנשרה לצ'מפיונשיפ. הטייגרז גם רכשו את הקשר סם קלוקאס מצ'סטרפילד תמורת 1.3 מיליון ליש"ט.

* קייסריספור רכשה מגו אהד איגלס את הקשר ההולנדי-טורקי דניז טורוק. השחקן בן ה-22, לו שתי הופעות בנבחרת הצעירה של הולנד, עלה חצי מיליון יורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. וידאל חותם על החוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועות

* מארסיי הודיעה כי הגיעה לסיכום על צירופו של אבו דיאבי, הקשר הצרפתי ששוחרר מארסנל אחרי שסבל מאינספור פציעות במהלך הקריירה. על פי החוזה המתוכנן, הקשר יקבל שכר על פי כמות המשחקים שישחק.

* אסטון וילה בדרך לצרף את עמנואל אדביור. חלוצה של טוטננהאם הגיע למתחם האימונים של הקבוצה וצפוי לחתום כמושאל על חוזהו בימים הקרובים.

* אחרי ש"ל'אקיפ" פרסם בשבת שעסקת אנחל די מריה סגורה והארגנטינאי יעבור לפריס סן ז'רמן ממנצ'סטר יונייטד, ואחרי שלורן בלאן אמר ש"זה קרוב", "גרדיאן" טוען שהצרפתים הציעו ליונייטד רק 28.5 מיליון ליש"ט, שזה פחות מחצי ממה שיונייטד שיילמו אשתקד עבור די מריה (59.7 מיליון ליש"ט). על פי הדיווח, הנהלת יונייטד משהה את העסקה. כמו כן נכתב כי המאמן ואן חאל מעוניין שדי מריה יישאר, אבל השחקן רוצה לעזוב.

* באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד זועמת על סרחיו ראמוס. אחרי שהקבוצה בנתה על בלם ריאל מדריד והגישה עליו הצעה, ואחרי שהבלם טען שיונייטד זו הקבוצה היחידה שבה הוא רוצה לשחק, כעת נראה כי ראמוס יאריך את חוזהו בבלאנקוס. גורם ביונייטד אמר ל"דיילי סטאר": "הוא גרם לנו להאמין שהוא רוצה לשחק רק אצלנו ובגד, ועכשיו נראה שהוא רק ניצל אותנו כדי לקבל חוזה משודרג בריאל. זו התנהגות שאתה לא מצפה משחקן ברמה הזאת".

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
הוא עבד עליי. ראמוס/רויטרס

* זה המחליף של צ'לסי לפיליפה לואיס? אומנם אתלטיקו מדריד טרם השלימה את החזרתו של הבלם הברזילאי, אבל מסתמן כי צ'לסי תצרף את אלכס טלס, 22, המגן השמאלי הברזילאי של גלאטסראיי.

* מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו עונה לטענות של ארסן ונגר על הקושי של ארסנל לזכות באליפות לנוכח ההשקעה של היריבות: "אם תחשבו את ההוצאות של הקבוצות בשלוש-ארבע שנים האחרונות, תופתעו. קחו מחשבון. זה קל מאוד. זה לא ישאיר מקום לספקולציות. אם אתם רוצים להיות הוגנים, זה קל מאוד. אם אתם לוקחים את אוזיל, פלוס אלכסיס, פלוס צ'יימברס, פלוס דבושי, תגלו הפתעה".

* עוד ממוריניו: המאמן נשאל אם לאדן הזאר הייתה עונה טובה יותר מאשר לרונאלדו, ואמר ש"אני חושב שכן. אני לא אוהב שחקנים או מאמנים שזוכים בתארים אישיים בלי הקבוצה שלהם".

* נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו מתייחס לדיווחים על מעבר אפשרי של החלוץ פדרו למנצ'סטר יונייטד, ומקווה שיישאר: "פדרו רק חידש חוזה לא מזמן. לפעמים הוא לא משחק הרבה, זה נכון, אבל הוא חלק מההיסטוריה של המועדון. הוא היה בטרבל הראשון, והוא היה בטרבל השני".

* ב"מירור", עם זאת, נכתב שיונייטד מתקרבת לסיכום עם פדרו ותשלם לבארסה את 22 מיליון הליש"ט בסעיף השחרור שלו.

* אתלטיק בילבאו בונה על צירופו של ראול גרסיה, קשרה ההתקפי של אתלטיקו מדריד.

* המנהל המקצועי של וולפסבורג, קלאוס אלופס, מגיב להצעת ה-50 מיליון ליש"ט של מנצ'סטר סיטי על קווין דה בראונה: "אנחנו לא מועדון שמוכר, אנחנו לא צריכים את הכסף. בשביל להתמודד עם באיירן, אנחנו צריכים שחקנים כמוהו".

עוד באותו נושא

ברצלונה מנסה לשכנע את פדרו להישאר: "הוא חלק מההיסטוריה"

לכתבה המלאה

ובינתיים: ראמוס משתובב בבריכה עם חבריו לקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully