וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנוער, דרג ב': ישראל הפסידה, אך עלתה לשלב הבא

השחקנים של שרון אברהמי נכנעו לדנמרק 81:68 ובכל זאת טיפסו לשלב הבא, שם יפגשו את שבדיה וגיאורגיה, עם מאזן 0:1. רועי הובר הצטיין (22), ערב איום ונורא לתמיר בלאט (0 נקודות, 0 מ-9 מהשדה)

שחקן נבחרת הנוער רועי הובר. ברני ארדוב
משחק מצוין שלא הספיק. רועי הובר/ברני ארדוב

נבחרת הנוער של ישראל עלתה הערב (שני) לשלב הבתים השני באליפות אירופה לדרג ב'. השחקנים של שרון אברהמי אמנם הפסידו 81:68 לדנמרק, אך עלו בזכות ניצחונותיהם במשחקים הקודמים. לשלב הבא עולה הנבחרת עם מאזן 0:1 (בזכות הניצחון על איסלנד), וכדי לטפס לחצי הגמר, ישראל תהיה חייבת לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית הבא, שיורכב ממנה, מאיסלנד, משבדיה ומגיאורגיה.

רועי הובר המשיך את הטורניר המצוין שלו וסיים כקלע המוביל עם 22 נקודות. מלבדו, רק טי ג'יי ליף (12, 12 ריבאונדים ו-3 אסיסטים) וליאור קררה (12 נקודות ו-12 ריבאונדים) קלעו בספרות כפולות. תמיר בלאט לא קלע, וחווה ערב רע מאוד של 0 מ-9 מהשדה ב-20 דקות.

שרון אברהמי סיכם: "עד המחצית השנייה של המשחק האחרון היה לנו סיבוב מדהים וקלענו 90 בממוצע. השגנו את המטרה, עלינו עם ניצחון של 17 הפרש וזה מאוד משמעותי. אנחנו עם הפנים קדימה למשחקים עם שבדיה וגיאורגיה. שבדיה קבוצה מצויינת והביסה את כל היריבות שלה בקלות. את הגאורגים אנחנו מכירים מהקדטים, הם נבחרת טובה. אני בטוח שנעשה את הניצחון שצריך ונעלה לחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully