וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב נפגש עם יו"ר הבקרה והבהיר: תקציב בית"ר - 30 מיליון שקל

27.7.2015 / 19:56

על אף שהצהיר על כוונתו לעזוב, נועד הבעלים של בית"ר ירושלים עם עופר אורליצקי. גורם: "לא דובר על נאמן, הוא יעביר את כל הכסף רגיל". שם הספונסר יוסר מהחולצה כבר החל מהמשחק הקרוב?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר ההדחה המשפילה מאירופה מול שרלרואה, בית"ר ירושלים מתכוננת לתחילת העונה בזירה המקומית ולמפגש מול מכבי נתניה בגביע הטוטו ביום שלישי הבא. השאלה המעסיקה בימים אלה את ראשי הקבוצה מהבירה היא עם אילו מדים בית"ר תעלה למשחק. לוואלה ספורט נודע כי בחברת המסחר "I Trader", ששימשה בתחילת העונה כספונסר של הקבוצה וביקשה להתנתק ממנה לאחר המהומה שאירעה בבלגיה בחסות אוהדי בית"ר, דורשים כעת מהנהלת המועדון שלא להופיע עם המדים עם שם החברה כבר מהמשחק הקרוב.

בחברה טוענים כי מבחינתם החוזה כבר מעכשיו אינו בתוקף וכי הם אינם מוכנים ששם החברה ייקשר עוד לשמה של בית"ר ירושלים. בקבוצה בודקים כעת את האופציות העומדות בפניהם מבחינה משפטית ויקבלו החלטה עם איזו חולצה לעלות למשחק רק בסמוך למועד ההתמודדות. ב-"I Trader" אישרו את הדברים, בעוד שמבית"ר נמסר: "אנחנו עוד בודקים את זכויותינו מול החברה המאמצת".

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. ברני ארדוב
הספונסר ייעלם? שחקני בית"ר והחולצה עם "I Trader" עליה/ברני ארדוב

הבעלים אלי טביב הנחה את עורכי דינו, נועם פורר ויורם זמיר, להכין עתירה מנהלית כנגד החלטתו של רשם העמותות לדרוש מההתאחדות לכדורגל את התפטרותו והרחקתו של טביב מהנהלת ההתאחדות. העתירה צפויה להיות מוגשת לבית המשפט המחוזי בירושלים בשבוע הקרוב וטביב יטען בה כי ברשם העמותות קיבלו את ההחלטה מבלי לערוך לו שימוע ולהקשיב לדבריו, דבר שאינו מקובל.

ההחלטה של טביב להגיש את העתירה מתאימה לקו שלו מהימים האחרונים, לפעול כרגיל בכל הנוגע לניהול המועדון. הבעלים ממשיך בקו לפיו מצד אחד הוא מצהיר על כוונות עזיבה אך מהצד השני פועל בשטח כאחד שמתכוון להישאר. כפי שפורסם בוואלה ספורט במוצאי שבת, למרות הדיבורים על עזיבה טביב נתן הסכמתו לחפש בלם זר והיום נפגש עם יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי. בפגישה הבהיר טביב שיעמיד תקציב של שלושים מיליון שקל. "לא דובר על נאמן בפגישה ולא דובר על כלום", הבהיר גורם המעורה בפרטים. "אלי טביב הבהיר שהוא יעביר הכל רגיל, הן מבחינת כספים והם מבחינת ערבויות בנקאיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully