וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פציעה מחרידה במצרים, נחשף הסיוט של זלאטן

רודי אנדיי הקונגולזי נותח בעמוד השדרה אחרי נפילה איומה. וגם: אדריאן מוטו מספר על "חלום הבלהות" של איברהימוביץ' על רונאלדו, תיכוניסט עם הטבעה לאחור מעל שני אנשים, וסדרת חבטות פינג פונג לא מהעולם הזה

AP

18:54: גילברט ארינאס חוזר. בערך

גילברט ארינאס אמנם לא שיחק ב-NBA מאז 2012, אך כנראה שאת הטאץ' הוא לא איבד. במהלך יריד שהתקיים באורנג' קאונטי שבקליפורניה, ניסה ארינאס את מזלו בעמדת הקליעה לסל, ולא הפסיק לקלוע. הוא קלע וקלע ולא הפסיק לזכות, עד שהתבקש לעזוב את המקום. למזלו, או יותר נכון - למזלם של ילדיו - הוא הספיק לזכות בדי הרבה בובות לפני שהתבקש לעזוב.

18:41: אופיר קריאף בתמונה למזכרת עם חואן קרלוס ואלרון האגדי

לא בטוח שאופיר קריאף יוחתם בלאס פלמאס, בשורותיה הוא נבחן מאז יום שישי האחרון. אך לפחות תישאר לו מזכרת לכל החיים - תמונה עם שחקן הקבוצה, חואן קרלוס ואלרון האגדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

16:15: הפציעה המחרידה שכמעט גבתה חיים

רודי אנדיי, חלוצה של לאופרדס הקונגולזית סבל מפציעה איומה במשחק החוץ של קבוצתו מול זמאלק המצרית בגביע האלופות של אסיה. אנדיי בן ה-29 נפל על ראשו אחרי תיקול של השוער המקומי אחמד אל שנאווי, נחבל קשות ונאלץ לעבור ניתוח בעמוד השדרה, שעבר בהצלחה ולדבריו רופאיו גם הציל את חייו.

13:30: מה מטריד את זלאטן בלילות

חלוץ העבר אדריאן מוטו חשף ברומניה סיפור משעשע על זלאטן איברהימוביץ'. מוטו וזלאטן שיתפו פעולה ביובנטוס בין השנים 2004 ל-2006, וחלקו חדר בבתי המלון במסעות הקבוצה. וכך מספר מוטו: "זלאטן הוא הגדול מכולם. כשהיינו יחד ביובה, ישנו יחד באותו חדר לפני משחקים. לילה אחד, הוא פתאום התעורר. ואז איברה אמר לי, 'אדי, קום! תתעורר! היה לי חלום בלהות. חלמתי שרונאלדו יותר טוב ממני!'. הוא חזר לישון רק אחרי שאמרתי לו 'לא זלאטן, לא! אתה הכי טוב בעולם! תירגע'". אגב, כשנשאל מוטו מי טוב יותר - מסי, רונאלדו או זלאטן - ענה מוטו: "אילו זה היה תלוי בי, הייתה נאסרת ההשוואה".

שחקן פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ', מאוכזב. רויטרס
זלאטן/רויטרס

אגב, בראיון טלווזיוני עמו התבקש זלאטן להגדיר במילה אחת את שלושת הכדורגלנים שנחשבים לטובים בעולם. על מסי הוא אמר "פנטסטי", על רונאלדו "טוב", ועל עצמו? "וואו!".

12:45: אוסף של חבטות פינג פונג לא מהעולם הזה

12:00: ריצ'רד אורטיז מקבוצת ליברטד הפרגוואית סיפק בסוף השבוע מספרת אדירה בניצחון 0:3 על דפורטיבו סנטני

11:48: ג'ון אוליבר שוב מחטיף לפיפ"א

8:47: רפא בניטס ורוברטו מאנצ'יני מתכוננים למפגש הראווה בין ריאל לאינטר

8:14: וזו התגובה של די מריה הזועם

8:00: שחקני מנצ'סטר יונייטד מבריקים באתגר הנגיחות במחנה האימונים

7:00: תיכוניסט בשם לדריוס מרשל סיפק דאנק כביר בתחרות הטבעות

6:30: שחקני ג'קסונוויל שארקס מליגת פוטבול האולמות חוגגים בסגנון WWE. איזו השקעה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully