וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קוואמי וון מועמד להצטרף

25.7.2015 / 10:29

הגארד האמריקאי (25, 1.91), שכיכב בעונה שעברה בעירוני רמת גן, קבוצת הבת של מכבי תל אביב, נמצא בין המועמדים לעמדות הגארד אצל קטש. קלע אשתקד 26 נקודות למשחק בליגה הלאומית

AP

הפועל תל אביב עסוקה בימים אלה בחיפושים אחר שני זרים נוספים שישלימו את הסגל של עודד קטש, ולוואלה ספורט נודע כי אחד הזרים שעומדים על הפרק הוא הגארד האמריקאי קוואמי וון, ששיחק בעונה שעברה במדי עירוני רמת גן מהליגה הלאומית. בקבוצה התרשמו מאוד מהיכולות של השחקן, שהובא לישראל על ידי מכבי תל אביב כדי לשחק בקבוצת הבת שלה, ועשויים בתקופה הקרובה לבצע מהלך כדי לצרפו. כמו כן, לפי דיווחים באיטליה מאתמול (שישי) וון מועמד להצטרף גם לברינדיזי מהליגה הראשונה, אם הקבוצה לא תצליח לצרף את אקס ברק נתניה וגלבוע/גליל אדריאן בנקס.

קוואמי וון שחקן עירוני רמת גן. קובי אליהו
בדרך לליגת העל? קוואמי וון/קובי אליהו

וון (25, 1.91) החל את קריירת המכללות שלו במדי אוניברסיטת סן פרנסיסקו, אך אחרי שנתיים בחר לעבור לקליפורניה סטייט שבפולרטון. אחרי שנה שבה ישב בחוץ, החל לשחק בקבוצתו השנייה ובעונת 2012/13, כשסיים את קריירת המכללות, רשם 18.4 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק. המספרים הללו סידרו לו חוזה באגריגנטו מצמרת הליגה האיטלקית השלישית, וגם שם לא אכזב עם 21.7 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק. אחרי ששיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי וושינגטון והרשים, צירפה אותו מכבי תל אביב לשורות עירוני רמת גן, והוא הרשים עם 26 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק.

הסגל של עודד קטש כולל נכון לעכשיו את הזרים כריס אוונס, שחתם השבוע בקבוצה, ו-וולי ג'אדג' שהצטרף לפני יותר משבועיים. בקבוצה כאמור מחפשים גארד אמריקאי, ועוד פורוורד שיוכל לשחק בעמדות הפנים. מלבד הזרים, צירפו האדומים הקיץ את רוברט רות'בארט וגיל אמיתי, והשאירו בקבוצה את רביב לימונד, תמיר בלאט ומתן נאור. בקבוצה מנהלים מגעים מול נציגיו של יהונתן שולדבראנד על סיום דרכו במועדון, כשהשחקן צפוי לחתום במכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully