וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספייס ג'אם 2 בדרך? לברון ו-וורנר בראדרס הודיעו על שותפות

כוכב קליבלנד קאבלירס ישתתף במספר פרויקטים של חברת הענק, כולל בטלוויזיה, בקולנוע ובמדיות אחרות. ההכרזה הובילה לספקולציות בדבר הפקת סרט המשך ללהיט עם מייקל ג'ורדן מ-1996

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
יחליף את מייקל ג'ורדן? לברון/GettyImages

ספייס ג'אם 2, גרסת לברון ג'יימס, בדרך? בחודש שעבר, חברת הענק וורנר בראדרס חידשה את הבעלות שלה על זכויות השם לסרט, ששילב בשנת 1996 בין מייקל ג'ורדן לבאגס באני וחבריו מהלוני טונס, כבש את העולם וגרף 230 מיליון דולר.

הערב (רביעי), בוורנר בראדרס הודיעו על שיתוף פעולה חדש, עם קינג ג'יימס, במסגרתו הכוכב של דיוויד בלאט וקליבלנד ישתתף בפרויקטים של החברה שיכללו הופעות בטלוויזיה, בקולנוע ובפלטפורמות דיגיטליות שונות.

בוורנר בראדרס לא ציינו בינתיים באיזה פרויקטים מדובר, אולם השילוב בין חידוש הזכויות לשמועות שכבר זמן רב קושרות את לברון לסרט המשך ללהיט משנות ה-90', בתוספת העובדה שהמלך הצטלם ממש לאחרונה לסרט "אסון מהלך" (Trainwreck), גרמו לכולם להתחיל לחלום על לברון פלוס באגס.

יו"ר ונשיא וורנר בראדרס, קווין צוג'יהרה, אמר: "לברון ג'יימס הוא אחד המותגים הכי חזקים ומוכרים בעולם ואנו נרגשים לעשות איתו עסקים. השילוב בין הנוכחות של לברון בתקשורת העולמית לבין יכולות ההפקה וההפצה של וורנר בראדרס הוא ניצחון גדול עבור הקהל שלנו בכל מקום שהוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully