וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסריח: האם סקנדרבג האלבנית מכרה משחק במוקדמות ליגת האלופות?

אלופת אלבניה ספגה פעמיים בתוספת הזמן במשחק נגד קרוסיידרז ולדברי עדי ראייה "פשוט הפסיקה לשחק". בהמשך התברר שב-10 הדקות האחרונות נרשמו על המשחק הימורים חריגים. אופ"א תחקור?

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: אחד השערים של קרוסיידרז בצילום מהיציע

ליגת האלופות היא מפעל הקבוצות היוקרתי בעולם, אבל לא בטוח שבמסדרונות אופ"א יהיו מרוצים מהאירועים במשחק המוקדמות בין אלופת אלבניה, סקנדרבג, לאלופת צפון אירלנד, קרוסיידרז, אמש (שלישי) באצטדיון סיוויו הקטן בבלפסט.

סקנדנבג שניצחה 1:4 במשחק הראשון (כולל צמד של חמדי סליחי שחתם בקבוצה לחודש), נקלעה לפיגור בדקה ה-49, אבל ביצעה מהפך משערים בדקות 69 ו-77 וההעפלה לשלב לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות כבר לא הוטלה בספק. התוצאה נותרה בעינה עד הדקה ה-92, אז הקבוצה הצפון אירית השוותה. דקה לאחר מכן הושלם המהפך וקרוסייסדרז ניצחה 2:3.

על פניו דרמה חביבה, אלא שחלק מ-1,500 הצופים שהגיעו למשחק, העידו שבדקות האחרונות שחקני סקנדנבג "פשוט הפסיקו לשחק". הצפון אירים בעטו פעמיים לקורה, פעם אחת למשקוף, שער אחד שלהם נפסל והם עדיין הצליחו לכבוש צמד בתוספת הזמן. שני השערים הללו אגב, הגיעו אחרי טעויות קשות בהגנה האלבנית. יש מי שיגיד טעויות מכוונות.

אז מה בעצם קרה שם? מסתבר שב-10 הדקות האחרונות נרשמו הימורים שונים בגובה של יותר מ-300 אלף יורו על כך שקרוסיידרז תנצח ועל כך שבמשחק ייכבשו יותר משלושה שערין. כמובן שכשהיא הייתה בפיגור 2:1 בדקה ה-80, ההימור על ניצחון של הקבוצה הצפון קיבל יחס מאוד גבוה.

נכון לכתיבת שורות אלו, אופ"א לא הודיעה שהיא פותחת בחקירה של המקרה, אבל היו שם יותר מדי צירופי מקרים שמצביעים על משחק מכור. המשחק לא שודר, דבר שהקל לבצע בו מעשים לא כשרים, אבל מי שהיה באצטדיון הקטן בבלפסט, יצא ממנו נרעש. השוער המארח שון אוניל, צייץ בטוויטר: "זו הייתה בדיחה, בחיים לא ראיתי כדורגל כמו ב-10 הדקות האחרונות. אם אופ"א לא תחקור את המשחק הלילה, סימן שמשהו מאוד לא בסדר!".

זו לא הפעם הראשונה בה שמה של סקנדרבג מקושר למכירות משחקים והבעלות עליה מאוד מעורפלת, כשבין מחזיקי המניות נמצא גם שר הכלכלה לשעבר של אלבניה, שנחשד פעם במעשי שחיתות במדינתו.

אגב, בשלב מסוים קיומו של המשחק הוטל בספק בגלל שהנהלת סקנדרבג ביקשה בטעות ויזות כניסה לאירלנד במקום לבריטניה. כתוצאה מהטעות, הקבוצה נאלצה לעבור בפריס, לאסוף משם את הוויזות הנכונות ולהמשיך במסע הארוך לצפון אירלנד.

  • עוד באותו נושא:
  • סקנדרבג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully