וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב ESPN מארק שטיין: "גל מקל בשיחות עם שלוש קבוצות NBA"

21.7.2015 / 8:42

על פי העיתונאי האמריקאי, "מספר קבוצות מהיורוליג מנסות לשכנע את הישראלי להצטרף אבל מקל מרוכז במציאת קבוצת NBA". הפועל ירושלים לוחצת, עשויה לצרפו באוקטובר אם ישוחרר ממחנות ה-NBA

אימג'בנק GettyImages

גל מקל ממשיך להיות ממוקד בניסיון לשחק בעונה הבאה ב-NBA, כך מדווח הבוקר (שלישי) כתב ESPN מארק שטיין. כידוע, מקל מחוזר מאוד על ידי האלופה הפועל ירושלים, אחרי שמכבי תל אביב הודיעה שהיא יורדת מהאפשרות לצרפו, כשהגארד הישראלי מבוקש גם במספר קבוצות באירופה.

"בזמן שהיורובאסקט קרב ובא, מספר קבוצות מהיורוליג מנסות לשכנע את הפוינט גארד הישראלי גל מקל להצטרף לשורותיהן", צייץ שטיין בטוויטר, "אבל מקל ממשיך להישאר מרוכז במציאת קבוצת NBA". שטיין מוסיף כי "מקל, כך מוסרים לי, בשיחות עם שלוש קבוצות NBA בזמן שהוא מתכונן להצטרךף לחובתו הלאומית בנבחרת, כשכמובן עדיין הפועל ירושלים מנסה לפתות אותו לחזור הביתה".

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס מול רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
ימצא קבוצה ב-NBA? מקל/AP

יש לציין שבהפועל ירושלים ממשיכים להגביר את המאמצים להחתמתו של מקל, כשבקבוצה שומרים על קשר רציף עם השחקן וסוכנו, ומנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל נמצא בימים אלה בארה"ב.

בסוף השבוע פרסמנו: הפועל ירושלים שיפרה את ההצעה לגל מקל, גייטס וקיצ'ן עשויים לעזוב

השחקן לא ויתר על אופציית ה-NBA, אך בסביבתו אישרו הלילה כי אופציית ההגעה לירושלים עדיין נשקלת ברצינות. ייתכן אף אפשרות סבירה שהשחקן יוזמן למחנה של אחת מקבוצות ה-NBA, ואם לא ייכנס לסגל הסופי וישוחרר במהלך חודש אוקטובר, יצטרף אז לירושלים, שעדיין יכולה לצרף שחקן מעל גיל 25 לסגל. מקל ישוב בימים הקרובים ארצה לקראת פתיחת האימונים הרשמיים של נבחרת ישראל ביום שני.

בירושלים הגבירו בשבועות האחרונים את הלחץ על הגארד הישראלי, ואף שיפרו משמעותית את ההצעה הכספית, העומדת על כ- 700 אלף דולר לעונה וחוזה ארוך טווח. למקל עצמו הצעות מספרד, ביניהן קוצ'ה לבוראל ויטוריה וגראן קנאריה הספרדיות.

מקל יצטרף לפתיחת אימוני נבחרת ישראל, לקראת אליפות אירופה השלישית שלו. הגארד הישראלי שיחק בעונה שעברה 27 משחקים בלבד. באוקטובר שוחרר מדאלאס דווקא לאחר ליגת קיץ טובה במדי המבריקס, ולאחר חודש וחצי קיבל הזדמנות בניו אורלינס. ארבעה משחקים בלבד שיחק מקל בקבוצת ה-NBA השנייה שלו לפני ששוחרר, ואז החל במגעים עם מספר קבוצות באירופה, ביניהן מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומילאנו לפני שנחת דווקא בניז'ני נובגורוד. בשישה משחקים עם הקבוצה הרוסית ביורוליג רשם 11.7 נקודות ו-4.7 אסיסטים וב-17 משחקים בליגת ה-VTB רשם 8.5 נקודות ו-3.2 אסיסטים בממוצע למשחק. מעט לאחר שנגמרה העונה ניצל את אופציית היציאה שלו מהחוזה עם הקבוצה הרוסית.

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully