וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לקו הקדמי: שיין לוואל חתם בברצלונה

הקבוצה של צ'אבי פסקוואל עיבתה את הקו הקדמי שלה עם הסנטר הניגרי-אמריקאי המצוין של ססארי (28, 2.09), יריבת מכבי תל אביב ביורוליג. רשם ממוצעים של 11.7 נקודות ו-9.5 ריבאונדים אשתקד

אחרי עונה רעה מאוד במונחים שלה, ברצלונה מנסה לבנות קבוצה חזקה לקראת העונה הבאה והערב (שני) סגנית אלופת ספרד ביצעה חיזוק משמעותי כשהחתימה את שיין לוואל, הסנטר הניגרי-אמריקאי המצוין של ססארי אלופת איטליה, שתשחק העונה עם מכבי תל אביב באותו בית ביורוליג.

שיין לוואל סנטר ססארי. AP
מססארי לברצלונה. לוואל/AP

לוואל (28, 2.08) הוביל בעונה החולפת את האיטלקים לעונה מצוינת שהסתיימה עם אליפות וגביע באיטליה. לוואל כיכב עם הקבוצה גם ביורוליג והיה הריבאונד ההתקפי הטוב במפעל עם ממוצע של 4.3 ריבאונדים למשחק. בליגה האיטלקית לוואל היה דומיננטי מאוד ורשם ממוצעים של 11.7 נקודות ו-9.5 ריבאונדים וביורוקאפ רשם ממוצעים של 10.5 נקודות, 9.3 ריבאונדים ו-2.2 חסימות. לוואל יצטרף בקו הקדמי של הקטלאנים לאנטה טומיץ' וינסה לעזור לקבוצה של צ'אבי פסקוואל להחזיר את תואר האליפות, אותו איבדה לריאל מדריד בעונה החולפת.

* במקביל לעזיבה של לוואל, ססארי חיזקה את הקו האחורי שלה כשהחתימה את לורנצו ד'ארקולה. הגארד שיחק בשלוש העונות האחרונות ברומא ובעונה החולפת רשם ממוצעים של 6.9 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק בליגה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully