וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ושני בישולים לדאבור ב-3:5 של גראסהופרס על תון

פתיחה מדהימה לחלוץ במחזור הראשון של הליגה השוויצרית: דאבור סיפק שני בישולים נהדרים והוסיף שער בפנדל תוך 45 דקות מול יריבתה של הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית

צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

החלוץ מונאס דאבור לא יכול היה לחלום על פתיחה טובה יותר של העונה. היום (ראשון) הביסה קבוצתו גראסהופרס 3:5 בחוץ את תון במחזור הראשון של הליגה, כשדאבור כבש והוסיף שני בישולים נהדרים במחצית הראשונה. יריבת הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית, שאמנם צימקה ל-5:3 לקראת הסיום, תגיע למשחק הגומלין בשוויץ לאחר ה-1:1 בארץ אחרי תבוסה לא נעימה כלל.

גראסהופרס סיפקה הצגה, עם חמישה שערים במחצית הראשונה. את השער הראשון כבש החלוץ הברזילאי, קאיו, כשאת השני בישל דאבור ליוריק ראבה, הודות לנגיעה חכמה בתוך הרחבה. הרכש מלוגאנו, מרקו באשיץ', כבש את השלישי במשחק הראשון שלו בקבוצה כשדאבור הוסיף את הרביעי בפנדל לפני שבישל בצורה נפלאה את החמישי לשני טרשאי.

גראסהופרס אמנם לא כבשה עוד שערים במחצית השנייה, אך סיימה את המחזור הראשון בליגה עם תצוגה מרשימה בהחלט, בעיקר דאבור שהיה לאחד המצטיינים בהתמודדות. ליריבה, תון, סיבות רבות לדאגה לפני הגומלין מול הפועל באר שבע.

* עידן ורד לא שותף בניצחון הכוכב האדום בלגרד 2:6 על OFK בלגרד במסגרת המחזור הראשון בליגה הסרבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully