וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עדיין לא סגור: ג'פרי טיילור הגיע להבנות עם מכבי תל אביב

19.7.2015 / 15:50

הצהובים מקווים לסכם את עסקת האמריקאי-שבדי (26, 2.01), ששיחק ב-3 השנים האחרונות בשארלוט. בספטמבר שעבר הואשם בתקיפת בת זוגו ובהשחתת רכוש, והושעה מ-24 משחקים ב-NBA

AP

מכבי תל אביב קרובה לרכש נוסף. הסווינגמן השבדי, ג'פרי טיילור (26, 2.01) הגיע להבנות עם ראשי הקבוצה, ועשוי להצטרף בימים הקרובים. הצהובים עקבו אחרי טיילור מזה כמה זמן, והצליחו להביאו לאירופה תוך כדי שהוא מוותר על אפשרות ללכת למחנות ב-NBA. במכבי תל אביב מקווים להשלים את העסקה בימים הקרובים, ולהפוך את טיילור לשחקן הרכש השישי שחותם במועדון הקיץ.

כזכור, במכבי הודיעו אמש כי אבי קובלסקי ואלון שטיין סיימו את תפקידם בקבוצה, וכי רגב פנאן יחליף את קובלסקי בתפקיד. בשלב זה קיימות חילוקי דעות לגבי נחיצות תפקיד עוזר המאמן השני, וייתכן כי לאחר שנים רבות תישאר מכבי ללא איש מקצוע שיאייש את עמדה זו.

הסווינגמן, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בשארלוט, הוא בנו של כדורסלן העבר ג'ף טיילור והוא נולד בשבדיה כשאביו שיחק שם. הוא חי במדינה הסקנדינבית עד 2006 ובראיון איתו בעבר אמר ש"כששואלים אותי מאיפה אני, אני עונה שמשבדיה". הוא לבש את מדי הנבחרות הצעירות של שבדיה בטורנירים השונים בעבר ובספטמבר 2013 הוא אף ייצג את הנבחרת הבוגרת ביורובאסקט. את אותו טורניר סיים עם 21.2 נקודות בממוצע למשחק.

שחקן שארלוט בובקטס ג'פרי טיילור מטביע. ברקע: גל מקל. AP
מטביע על מקל. ג'פרי טיילור/AP

בשנה שעברה עלה טיילור לכותרות לאחר שתקף את בת זוגו בחדר בית מלון. הוא הואשם בתקיפה ובהשחתת רכוש, ספג עונש של שנה וחצי מאסר על תנאי ונקנס ב-200 אלף דולרים. בנוסף, הנהלת ה-NBA החליטה להשעותו מ-24 משחקים.

טיילור שיחק במכללת ואנדרבילט במשך ארבע שנים ובכולן העמיד ממוצעי נקודות דו ספרתיים. שנת הסניור שלו הייתה המוצלחת מכולן והוא קלע 16.1 נקודות והוריד 5.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. באותה שנה, 2012, הקומודורס הגיעו לסיבוב השלישי בטורניר ה-NCAA.

טיילור נבחר במקום ה-31 בדראפט 2012. בליגת הכדורסל הטובה בעולם, טיילור העמיד ממוצעים של 6.1 נקודות, 2 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים ב-19.4 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully