וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה פתחו עונה עם ניצחון דרמטי

קשר הנבחרת השלים 90 דקות והיה מעורב בשער הניצחון של אחמד מוסא, שקבע 0:1 על רובין קאזאן בדקה ה-87 של מחזור הפתיחה ברוסיה. 25 דקות לטוטו תמוז ב-1:1 של פטרולול נגד וולונטארי

אחמד מוסא שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
שער דרמטי. אחמד מוסא/GettyImages

ביברס נאתכו פתח הערב (שבת) את עונתו השנייה בצסק"א מוסקבה, ועשה זאת עם ניצחון 0:1 על קבוצתו הקודמת בליגה הרוסית, רובין קאזאן. האורחת הסתמכה על יכולתו של השוער סרגיי ריז'יקוב, וכשהוא כבר נכנע היו אלה הקורות שעצרו פעם אחת את זוראן טוסיץ' ופעמיים את פונטוס ורנבלום. למרות זאת, בדקה ה-87 הגיע השער המוצדק של צסק"א, כשנאתכו (90 דקות) מצא את המגן גאורגי מילאנוב שהשאיר בעקב לאחמד מוסא וזה מצא את הרשת וקבע ניצחון דרמטי.

* אבי ריקן נכנס כמחליף בדקה ה-74 והיה שותף ל-1:1 של פ.צ. ציריך מול יאנג בויז במחזור הראשון של הליגה השוויצרית.

* טוטו תמוז נכנס כמחליף ושיחק 25 דקות במדי פטרולול, שסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול וולונטארי, העולה החדשה לליגה הרומנית. פטרולול עם שתי נקודות בשני מחזורים.

* רד בול זלצבורג, ללא עומר דמארי הפצוע, הביסה 0:7 את דיוטשלנדסברגר מהליגה השלישית בסיבוב הראשון בגביע האוסטרי. ג'ונתן סוריאנו ומרקו גו'ריצ'ין כבשו שלושער כל אחד, היפני טקמי מינאמינו השלים.

* גל שיש נותר על הספסל ולא שותף ב-1:1 של וולין לוצק בחוץ נגד וורסקלה, במחזור הפתיחה בליגה האוקראינית.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאט. GettyImages
מתכונן לבונדסליגה. אלמוג כהן/GettyImages

משחקי ידידות

* ניר ביטון שיחק 60 דקות בהרכב סלטיק, שגברה 1:4 על אייבר מהליגה הספרדית במשחק הכנה. אפה אמברוז, אקס מ.ס. אשדוד, נגח לרשת בדקה ה-49, ובחלוף 10 דקות היה זה לי גריפית'ס שסחט פנדל וגם בעט אותו פנימה. השוער הבלגי לוגן באי ערך בכורה בשער סלטיק, עצר פנדל בדקה ה-26, אבל לא הצליח לעצור את השני בדקה ה-68. גריפית'ס השלים שלושער עם שערים בדקות 74 ו-89.

* אלמוג כהן, הנערך לקראת חזרתו לבונדסליגה, פתח בהרכב אינגולשטאט במשחק ההכנה בו ניצחה קבוצתו 0:1 את אודינזה האיטלקית. הקשר הישראלי הוחלף בהפסקה, פסקל גרוס הכריע בדקה ה-56.

* אופיר מרציאנו פתח בשער מוסקרון, שהפסידה 3:1 לווילם II ההולנדית, קבוצתו הקודמת של בן שהר. מרציאנו נכנע לנגיחה בדקה השישית, קבוצתו נותרה ב-10 שחקנים (25) וחזרה בכל זאת עם שער של פרנסואה מארקה (55) אבל רוברט בארבר כבש עבור וילם בחלוף שמונה דקות והשלים צמד בדקה ה-87.

* צ'רלטון של גיא לוזון ניצחה 2:3 את דולוויץ' מהליגה השביעית באנגליה במשחק הכנה בו השתתפו בעיקר נבחנים וצעירים. הנבחן ג'ו אריבו, ג'וני ג'קסון והמחליף ג'ק סינקלייר כבשו את השערים. הקבוצה הראשונה הובסה מאוחר יותר 4:0 על ידי סט. טרוידן הבלגית, במשחק בין שתי קבוצות השייכות לרולאן דושאטלה.

צ'כיה: מפגש מסקרן בסופר קאפ המקומי הפגיש בין האלופה ויקטוריה פלזן (שתפגוש את מכבי תל אביב בסיבוב הבא באלופות, בהנחה שהצהובים יעלו) לבין מחזיקת הגביע סלובן ליברץ (שתפגוש את קרית שמונה במוקדמות הליגה האירופית). פלזן ניצחה בבית 1:2 משערים של תומאש הוז'אבה (26) ודניאל קולארז' (32). לוקאש ברטושאק צימק (52).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully