וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דויד קלמן שוחרר, פיליפ יאזביץ' צפוי להצטרף

14.7.2015 / 13:29

הבלם ההונגרי לא שכנע באימונים ולא יחתום אצל הזהובים, שחקן הכנף הקרואטי מגלה יכולת מצוינת. אלעד גבאי הוצע לקבוצה, שסימנה את אלון תורג'מן כמטרה המועדפת לחוד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני יהודה אמנם החלה בהכנות לקראת העונה הבאה לפני כשבועיים, אבל עדיין לא צירפה שחקני רכש. בימים האחרונים מנסים ראשי הקבוצה לגייס תקציב נוסף כדי לאפשר לצוות המקצועי לצרף שני זרים ושני ישראלים נוספים לסגל. הבלם ההונגרי דויד קלמן, שכרטיסו שייך להפועל תל אביב, שוחרר לאחר שלא הרשים בשבוע האימונים שקיים בקבוצה. מי שכן עשוי להצטרף הוא שחקן הכנף הקרואטי פיליפ יאזביץ', שנראה מצוין עד כה. אם ראשי המועדון יגיעו להבנות כספיות עם נציגיו, הוא יוחתם.

בימים האחרונים הוצע לצוות המקצועי המגן אלעד גבאי, שלא המריא עם מכבי חיפה למחנה האימון שלה באוסטריה וקיבל למעשה הודעה כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה. גבאי בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של בני יהודה ועשוי לסגור מעגל ולחזור הקיץ לקבוצת נעוריו. שחקן נוסף ממכבי חיפה שנמצא על הכוונת של הזהובים הוא החלוץ אלון תורג'מן, שאמנם כן המריא למחנה האימונים של הירוקים, אבל עשוי להיות משוחרר. בבני יהודה מקווים שהקשרים הטובים של הבעלים משה דמאיו עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, יסייעו בהבאתו של תורג'מן למדים הכתומים.

ביום חמישי הקרוב תקיים בני יהודה במשחק אימון נוסף, הפעם נגד עירוני ראשון לציון מהליגה הלאומית. יומיים לאחר מכן תמריא הקבוצה למחנה אימון בן 10 ימים בהולנד. במחנה תפגוש בני יהודה במשחקי אימון את עירוני קרית שמונה והפועל אשקלון.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully