וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות נציגים מהכדורגל הישראלי הגיעו לטקס האזכרה לניצן שירזי

10.7.2015 / 11:23

אנשים רבים מהכדורגל הישראלי הגיעו לבית העלמין קרית שאול בתל אביב לציון שנה למותו של המאמן, שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. אמש הגיעו מאות אנשים לסעודת המצווה לזכרו

חיים רביבו וחזי שירזי/ברני ארדוב

בני משפחה, חברים, ואנשי כדורגל, הגיעו הבוקר (שישי) לבית העלמין קרית שאול בתל אביב לטקס האזכרה לציון שנה למותו בטרם עת, של מאמן הכדורגל ניצן שירזי ז"ל שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. שירזי, בן 43 במותו, הותיר אחריו זוג הורים, מאיר ולולה, את אחיו שחקן העבר וסמל הזהובים חזי שירזי, אישה ושלושה ילדים.

אמש (חמישי) נערכו טקס אזכרה ותפילה וסעודת מצווה, בבית הכנסת הגדול תל חיים, בשכונת יד אליהו בתל אביב וגם אליו הגיעו מאות אנשים לכבד את זכרו. שירזי, בנו של כדורגלן בני יהודה לשעבר מאיר שירזי ואחיו של הסמל הגדולישל הזהובים חזי שירזי, החל לשחק כדורגל בבני יהודה בגיל 8. בגיל 17 עלה לקבוצה הבוגרת וזומן לנבחרת הנוער, אולם קריירת המשחק שלו הסתיימה מוקדם מהצפוי, אחרי שעבר גם בהפועל כפר שלם והפועל קרית מלאכי, בשל פציעה.

לאחר שפרש ממשחק, החל לאמן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, איתה זכה בדאבל. בעונת 2003/04 מונה לעוזרו של גיא לוי בבני יהודה, ולאחר שזה התפטר, קיבל את המושכות והפך למאמן ראשי בגיל 32 בלבד. בשכונת התקווה רשם ארבע עונות מוצלחות מאוד, וב-2005/06 אף הוליך את בני יהודה לגמר גביע המדינה, שם נכנע להפועל תל אביב.

ב-1 בדצמבר 2007 התפטר שירזי מתפקידו, ובאפריל 2008 החליף את גיא לוזון במכבי פתח תקוה, והצליח להציל את המלאבסים מירידה. אלא שבתחילת עונת 2008/09 התפטר ממכבי פתח תקוה. תפקידו הבא הגיע בפברואר 2010, כשמונה למנהל המקצועי של הפועל חיפה, ולאחר ששלומי דורה עזב את האדומים בקיץ 2010, מונה שירזי למאמן הקבוצה, אותה הוליך למקום העשירי.

לאחר פתיחה רעה לעונת 2011/12, התפטר שירזי מהפועל חיפה, וב-11 בינואר, 2012, החליף את דרור קשטן בהפועל תל אביב ועבד תחת אלי טביב. לאחר תקופה לא פשוטה שעברה על המועדון, הצליח לייצב את המערכת בדרך למקום השני בעונת 2012/13, וזכיה בגביע המדינה בזכות ניצחון 1:2 על מכבי חיפה בגמר - התואר היחיד בו זכה בקריירת הבוגרים שלו.

ניצן שירזי מאמן כדורגל. ניב אהרונסון
מכבדים את זכרו. ניצן שירזי ז"ל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully